Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat is ook wel weer een vraag… Wat ik bedoelde te zeggen is dat een nee een boel ellende kan voorkomen. Mensen kunnen van alles van je willen, je proberen te overtuigen, maar als je iets voelt dat je iets niet wilt/kunt, dan hoef je het niet te doen. Voor dit geval boter na de vis, maar wel een voorbeeld van iets laten opdringen met vreselijke gevolgen…"
"Neo-Shulginist zei: Misschien kun je naar Yaga Gathering gaan? Dat is een klein, maar knus, en mooi psytrancefestivalletje in Litouwen. Ik ben er zelf nooit geweest, maar vrienden van me wel. En die waren er heel positief over! Yaga Gathering 2025 · 10 Jul 2025 · Spengla, Valkininkai (Lithuania) · goabase ॐ parties and people Festival Event: Yaga Gathering 2025 · 10 Jul 2025 · Spengla, Valkininkai (Lithuania) · Line Up: Valley Stage Anatolian Weapons, Bliss Kiss (PL), Fantastic Twins (DE) [Live], Pletnev (LT) [Live], Polygonia (DE), Seliga (PL), Sunju Hargun (TH) and many more. Pinegrove Stage Lyra Pramuk (US) [Liv… www.goabase.net Klik om te vergroten... Heb gisteren 2 uur lang allerlei festivals bekeken rond de tijd van Psy-fi, en erna, we kunnen de vakantietijd die we hebben nog wel verschuiven tot in augustus. 90% zeker gaan we naar Wonderland, voor ons 2,5-3 uur rijden wat natuurlijk heel fijn is, en 2 jaar geleden beviel dit festival ons goed. Mooie locatie die in bezit is van de organisatie, fijne sfeer ook. Het is 7-10 augustus, iets later maar dat is voor ons geen ramp. Ook is er de mogelijkheid om 60 euro korting te krijgen als je tickets voor Psy-fi hebt, heb Waldfrieden gemaild om te vragen hoe dit werkt. Voelt wel wat zuur dat deze korting laag is vergeleken met de €250,- per ticket die betaald zijn. Ook betaa je bij Wonderland dit jaar €20,- voor je auto op het kampeer terrein parkeren. Ach ja…"
"LucidLucy zei: Ik heb net de mail gehad om mijn definitieve keuze door te geven om gebruik te maken van de mogelijkheid het ticket om te zetten naar een ticket voor een ander festival. Nations of Legends, here we come! Nu nog even afwachten dat ik ook echt twee tickets ontvang vanuit Nations of Legends. Ik ben ook heel erg benieuwd wat er gebeurt met de tickets voor mensen die geen gebruik maken van de optie om naar een ander festival te gaan. Time will tell! Klik om te vergroten... Hoop ook dat je de tickets krijgt, vast. Heb de mail zelf ook gehad en korting voor Wonderland aangevraagd. Ja ik vraag het me ook af… Er zijn een boel mensen die al hun geld terug willen, kan het me ook goed voorstellen. Komt nog wel een boel achterweg lijkt me. Alvast een mooi festival gewenst en ben benieuwd hoe het bevalt!"
"LucidLucy zei: Ja ondanks alle niet doorgegaan edities afgelopen jaar heb ik wel vertrouwen in de integriteit van de organisatie. Oké, die kortings week was achteraf gezien misschien niet nice en misleidend. Maar ik snap wel dat ze een gok wilden nemen om toch voldoende sales te genereren om een festival te draaien. Al dan niet met klein verlies. Maar het zal wel veel minder opgeleverd hebben dan de hadden gehoopt. In de comments wordt echt veel gedreigd met rechtzaken en dergelijke. Toch neem ik de comments met een korreltje zout. De meesten zullen toch geen actie ondernemen. En van de meer positief ingestelde mensen hoor je niets. Uiteindelijk is het dan zien hoeveel tickets erover blijven. Hoeveel geld er over blijft en wat de refund dan nog voor gaat stellen. Uiteindelijk zijn wij als klanten bij een faillissement geen preferente schuldeisers. Zelfs best kans dat we aan het kortste eind trekken dan. Ik blijf het wel fascinerend vinden hoe mensen vol blijven houden een full refund te willen. Zelfs met schadevergoeding voor geleden extra kosten. Like, waar moet dat geld dan vandaan komen om dat mee te betalen? Ik had afgelopen dagen nog wel even gecheckt of er niet al een faillissement liep op een van de bedrijven en stichtingen van Psy-fi. Maar dat was gelukkig niet zo. Thanks! Hij ook! Ik kan helaas niet tijdens Waldfrieden. Anders was ik daar wel heen gegaan. Die festivals in Hongarije en Roemenië zagen er ook leuk uit. Maar is zo ver weg. Ik ben wel benieuwd naar Nations of Legends. Het wordt hun eerste editie. Weer een gok die we nemen dus. Het vind plaats op dezelfde locatie als waar pre-COVID het One Love festival plaatsvond. Toch zijn de tickets al behoorlijk duur voor de line-up en naamsonbekendheid. Ik zal er vast wat over schrijven na volgende week 😉 Klik om te vergroten... Ja vertrouwen heb ik ook nog steeds, hoe psy-fi was, kan ik me niet voorstellen dat er slechte bedoelingen zijn bij de organisatie. Zeker te begrijpen dat ze alles hebben geprobeerd om een festival op poten te krijgen. Uiteindelijk toch vaak de negatieve berichten die je leest online, weinig inlevingsvermogen veel slachtofferschap, dat lees ik terug😅 Het feit dat Nations of legends voor het eerst is en dat het toch ook nog een stukje verder is, was de reden om daar niet heen te gaan. Ik heb genoeg festival roulette voor dit jaar gehad😇 Ben benieuwd naar de avonturen!"
"Snap je boosheid helemaal Snuffelaar… Het is toch maar speculeren over hoe het zit, we gaan er waarschijnlijk niet achter komen, ik hou de herinnering zoet. Misschien zijn er redenen voor de zaken die niet te verklaren vallen zoals opbouw foto’s, misschien ook wel niet. Feit is dat het klote is dat het weer niet doorgaat en dat het vertrouwen bij een boel mensen weg is. Ik gun je nog een mooie vakantie toe met of zonder festival."
"Niks aan toe te voegen."
"Kordie zei: Deels met je eens. Anderzijds: als je al weet dat je er echt niet mee kan samenwerken? Maar zou dit ook niet stukje politiek / stemmen winnen zijn? Ik had in 2023 ook niet gedacht dat VVD bij PVV aan tafel kwam bv. Laat staan NSC. Klik om te vergroten... Ja begrijp wat je zegt. Je kan ook niet iedereen tevreden krijgen. Zit er dik in. Ben benieuwd waar het allemaal op uit draait…"
"alles gaat voorbij zei: Debattrucjes politici: van de waarheid verdraaien tot persoonlijke aanvallen Met de campagnetijd in volle gang probeert iedere politieke partij op te vallen. Soms gebruiken ze daarvoor debattrucjes, waaronder drogredenen. Hoe werken die? En wat doen ze met jou als kiezer? In aanloop naar het tweede RTL-verkiezingsdebat zondagavond zet NU.nl ze op een rijtje. www.nu.nl Klik om te vergroten... Grappig stukje uit het artikel: Het klopt dat die twee zaken ongeveer gelijktijdig spelen. Maar dat hoeft helemaal niet te betekenen dat het een het ander veroorzaakt. Sterker nog: vaccinaties veroorzaken absoluut geen autisme. Toch kun je het publiek aan jouw kant krijgen door impliciet wel die indruk te wekken. Het Nu.nl wetenschapsteam heeft het besloten, vaccinaties veroorzaken absoluut geen autisme. Mooi voorbeeld😂😂"
"LucidLucy zei: Het is niet zo dat het nu.nl wetenschapsteam dat heeft besloten. Er is een behoorlijk sterke concencus in de wetenschapswereld dat autisme niet wordt veroorzaakt door vaccins. Er is ooit een study, een case study, gepubliceerd die 12 patiënten volgden na een mazelen vaccin. 8 daarvan ontwikkelden autisme. Dit onderzoek stamt uit 1998 en kreeg toen erg veel media aandacht. De leidend onderzoeker haalde dit onderzoek aan als bewijs dat vaccins autisme veroorzaken. Maar hier komt de catch. Een case studie kan een oorzaak-gevolg helemaal niet aantonen door de opzet van het onderzoek dat typerend is bij case studies. Het is een beschrijvend onderzoek. Het gaat helemaal niet in op oorzaak-gevolg of het ontstaan van autisme. Het neemt simpelweg waar. Later kwam aan het licht dat deze onderzoekers veel meer dan 12 mensen hadden gevolgd, maar deze 12 cases hebben ge-cherry-pickt om hun hypothese te ondersteunen. In de onderzoekswereld wordt dit onderzoek dus beschouwd als een gedrocht. Een schandvlek op de betrouwbaarheid van onderzoek. In 2015 werd een onderzoek gepubliceerd waarin data van 95.000 U.S. kinderen is onderzocht. Die vonden geen verhoogde kans op autisme bij het mazelen vaccin. (1) In 2019 werd een onderzoek gepubliceerd waarin 650.000 Deense kinderen zijn onderzocht. Wederom werd er geen relatie gevonden tussen het MMR vaccin en autisme. (2) In 1999 werd in een onderzoek in UK aangetoond dat er geen toename was aan autisme diagnoses na het invoeren van het MMR vaccin. (3) In 2006 werd een onderzoek gepubliceerd uit Japan. Daar is dit vaccin enkel ingezet tussen 1989 en 1993. Zo kan je dus een heel goed voor, tijdens en na-beeld vormen. Dit onderzoek richtte zich op autisme regressie. Wederom werd er aantoonbaar geen verschil gevonden in mensen die wel of niet gevaccineerd waren. (4) Dit is nog maar een kleine selectie uit onderzoeken, uitgevoerd op honderd duizenden mensen, die aantonen dat er geen verband is tussen autisme en vaccinaties. Toch gelooft een grote groep blijkbaar nog steeds een ernstig controversieel onderzoek van een niet representatieve steekproef van welgeteld 12 personen.... Klik om te vergroten... Dit geeft aan dat er ook onderzoek is dat sommige vaccines waarschijnlijk geen autisme veroorzaken. Wie zegt dat een grote groep het ernstig controversiële onderzoek geloven? Ik vind het wat absoluut om te schrijven dat vaccines (dat zijn ze allemaal hè?) ABSOLUUT geen autisme veroorzaken. Hoe zit het met nieuwe (mrna) vaccins? Hebben we alle vaccins überhaupt al onderzocht op gebied van autisme? Ik vind dit soort berichtgeving misleidend omdat absoluut nogal… absoluut is."
"De Zandman zei: Ongelooflijk toch, dit verhaal. Als je erg moe bent, moet je eigenlijk niet gaan rijden. Dit weet iedereen. En dan als je slim bent en je jezelf niet in staat acht om te rijden en dus een dutje wilt doen, in dit geval moet doen, dan word je door die onnozelaars gedwongen om toch te gaan rijden?! Te zot voor woorden! Klik om te vergroten... Helemaal met je eens, op het gedwongen stuk na, hier had een grens verdedigd moeten worden. Ja dat is moeilijk maar er werd geen pistool tegen het hoofd gehouden."