Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry voor het ophalen van een oud topic, maar ik wil mijn waardering uitspreken voor je informatieve, eerlijke rapport. Misschien was de trip niet zo fijn als je had gehoopt, maar hij lijkt wel nuttig te zijn geweest Kan je je de avond nog steeds herinneren? Heb je daarna nog vaker XTC in je eentje gebruikt? Heb je het idee dat je er blijvend iets aan hebt gehad?"
"Oef... dilemma! Ik heb hier 6abp liggen en ga vandaag naar festival, maar als ik ergens géén zin in heb, is het misselijk zijn en kotsen. Ik houd het vandaag toch maar op mollie denk ik"
"Thx!"
"Wat een leuk tripreport! Goed geschreven ook, en wat bijzonder van die timestamps! Heb je dat bijgehouden tijdens de trip of achteraf gereproduceerd? Ik deed mijn eerste lsd-trip samen met mijn vriendin in haar appartement, begin dit jaar. En afgelopen zomer deden we truffels, ook thuis. We zijn die dagen niet naar buiten geweest want haar appartement ligt in een drukke Amsterdamse wijk aan een doorgaande weg, en op straat is het best druk. Kortom, de buitensetting was weinig aanlokkelijk. We namen een halve zegel elk, toen dacht ik nog dat dat ± 120µg de neus was. Maar inmiddels heb ik begrepen dat alle(?) lsd-dealers de potentie van hun waren schromelijk overdrijven, en nadat ik zojuist tevergeefs high probeerde te worden op keta van dezelfde dealer geloof ik een stuk minder van de gloedvolle aanbeveling van de vriend die me aan dit contact hielp; dat dit een oude hippie is met alleen maar kwaliteitsspul... Anderhalf jaar geleden een Ayahuasca-avond gedaan bij... (ik denk dat ik dat hier niet mag zeggen) in Amstelveen; dát was echt een revelatie! Beetje onwennige setting in het begin: een heel gewonig zaaltje met zeil op de vloer en een dozijn net-niet-lekkere matrassen in een rondje om een kleine love-seat troon. Ongeveer 11 andere mensen, net als ik in het wit gekleed, de meesten onbekenden voor elkaar. En twee begeleiders die ik hier niet zal beschrijven omdat ze dat misschien niet leuk vinden... maar ze waren lief, en zorgzaam, kundig en ze hielpen ons met het uitspreken van een intentie. Ze creëerden een best spiritistische, ritualistische sfeer om en door de hele avond... (Ik zal er eens een tripreport over schrijven) ... maar ook bij deze trip: niet naar buiten! Liggen op je matrasje met een spuugemmertje binnen bereik was ook al plenty heftig, dus ik ervoer het toen niet als een gemis. Na het lezen van jouw verhaal denk ik daar anders over. Wat onwijs tof lijkt me dat, met zijn drieën naar buiten en zo'n bijzondere ervaring delen! Wil ik nu dus ook. Hadden jullie het boshuisje er speciaal op uitgezocht en werkte het fijn voor jullie? Of was het zo maar een huisje? Zou ik een linkje mogen, eventueel in pb? Er zijn vast wel meer geïnteresseerden hier, maar misschien wil zo'n verhuurder niet geassocieerd worden met een drugsforum... Paar vragen over jullie avontuur Kijk maar even of je ze wilt beantwoorden. Sorry dat ze wat intiem zijn maar ik ben oprecht benieuwd: - Je was met twee vrienden op stap, en je partner wist ervan neem ik aan? Was het een ding dat je deze ervaring ging delen met niet-hem? Hoe ging het gesprek dat jullie daar over hadden? - Mijn lsd- en Ayahuasca-trip hadden bij vlagen hele seksuele connotaties. In het zaaltje kon ik daar natuurlijk niets mee (eigenlijk irritant, om je midden in een zware trip opeens bewust te zijn van het feit dat je je wel een beetje moet gedragen, haha); thuis met mijn vriendin kon ik haar natuurlijk knuffelen en strelen en er over vertellen. Zij zat weliswaar in een andere mindspace, maar dat was in ieder geval veilig en lief en vertrouwd en geil, in ieder geval totdat ik zelf weer werd afgeleid door mijn volgende visual of gedachte... Maar hoe zat dat in jullie trip? Voelde jij iets sensueels, geils, erotisch? Voelde B of E zich zo? En hebben jullie dat uitgesproken? En wat heb je er over gedeeld met je partner? - Had je het achteraf leuker gevonden als je partner er ook bij was geweest om de ervaring te delen? Of juist niet? - Je schrijft dat je al eens met een tripsitter hebt gewerkt. Was dat een bekende? Of juist niet? Kun je daar iets meer over vertellen? En waarom hadden jullie met zijn drieën niet een tripsitter? Of was E bewust wat minder high? - Zijn dieren niet vreselijk eng als je high bent? Tof trouwens hoe je jullie gevoel van verbondenheid beschrijft... dat hebben tot nu toe al mijn psychedelische trips met elkaar gemeen - dat diepe besef dat we allemaal aan elkaar vasthangen. Wel apart dat dat pas kwam toen jullie aan de keta gingen Bedankt nog voor de Shpongle tip! Tijd voor bed..."
"Ha Enlightend, jij weer bedankt voor je uitgebreide antwoord op mijn vragen Afgelopen week hadden wij onze tweede lsd-trip, samen met een gemeenschappelijke vriend. Ik moet zeggen dat ik de sociale vriendschapsdimensie een hele toffe toevoeging vond aan de trip... wat hebben we gelachen! Nu geen tijd om er verslag van te doen - binnenkort!"
"Ik ben nu midden 40 en ben heel blij dat ik 'beter laat dan nooit' in aanraking ben gekomen met Mdma (en alle andere smaakjes sindsdien)... Toch heb ik er ook een beetje een 'had ik dit maar 20 jaar eerder geweten'-gevoel bij. In mijn jonge jaren zat ik in allerlei coverbandjes, dus als andere mensen aan het feesten waren, was ik veelal aan het werk. Op het gebied van drugs ben ik erg beschermd opgevoed, met nul voorlichting en een meegegeven overtuiging dat als je drugs neemt, dat je dan automatisch eindigt in de goot. Dat xtc, speed, coke etc best mainstream waren, ging destijds volledig langs me heen. En ik weet nog goed hoe ik vaak echt stomverbaasd was over hoe mensen zich soms gedroegen in kroeg of club... Ik dacht dat mensen zo euforisch, zo zelfverzekerd waren van zichzelf (wat ik me toen niet kon voorstellen), of van de alcohol. En ook daar snapte ik niets van, want op mij had alcohol dat effect zeker niet. Achteraf gezien had ik het fijner gevonden als iemand mij rond mijn 25e had overgehaald om ook eens xtc te proberen... Maarja, het is wat het is. En ik ben lig blij dat ik het nú ken!"
"Oe! Tweekleurige uiltjes had ik ook! Maar dan in andere kleuren… daar ging ik goed op 🤩"
"CDA en CU zullen nooit instemmen met het versoepelen van drugsbeleid. VVD is misschien wel over te halen, maar niet als ze met CDA en CU in een coalitie zitten."
"Hoe gelijkmatig zit de Mdma eigenlijk verdeeld in pillen? Perfect gelijkmatig, of wil dat nog wel eens verschillen? Ik heb een tijdje terug 'lichte' pillen gekocht van 150mg zodat ik gewoon 1 pil kon nemen zonder te kutten met breken en zo. (ik weeg 90 dus ik smokkel een beetje)"
"Klinkt toch wel alsof het 2-CB was hoor. Betere stemming en zweten op een lage dosis herken ik van mijn laatste tripje. En de visuele vervormingen passen bij een hogere dosis, zeker in combinatie met vermoeidheid."