Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
497 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
De eerste vaccin dode in België.

www.telegraaf.nl

Honderd Nederlandse meldingen over coronavaccin: twee allergische reacties

In de eerste week waarin Nederlandse zorgmedewerkers zijn gevaccineerd tegen het coronavirus, zijn in totaal zo’n honderd meldingen gedaan van bijwerkingen van het vaccin van BioNTech/Pfizer. In…
www.telegraaf.nl www.telegraaf.nl
Klik om te vergroten...
Dat is nog helemaal niet bewezen. Er wordt nog onderzoek naar gedaan waaraan deze meneer is overleden. Geen paniek zaaien hoor. Zo creëer je nepnieuws en dat is er al genoeg.
Wel begin ik te twijfelen over de werkzaamheid bij de Britse en andere varianten. Zolang dat nog niet bekend is, ben ik van een ja naar een nee gegaan. Tot nader order.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zieke ouderen in noorwegen sterven massaal na vaccinatie.

legemiddelverket.no

Reported suspected adverse reactions of covid-19 vaccines

The Norwegian Medicines Agency publishes overviews of suspected adverse reactions associated with corona vaccination in Norway. From week 13 (2022) reports will only be published in Norwegian.
legemiddelverket.no legemiddelverket.no
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Zieke ouderen in noorwegen sterven massaal na vaccinatie.

legemiddelverket.no

Reported suspected adverse reactions of covid-19 vaccines

The Norwegian Medicines Agency publishes overviews of suspected adverse reactions associated with corona vaccination in Norway. From week 13 (2022) reports will only be published in Norwegian.
legemiddelverket.no legemiddelverket.no
Klik om te vergroten...
"The large studies on Comirnaty (BioNTec/Pfizer) did not include patients with unstable or acute illness - and included few participants over 85 years of age. In Norway we are now vaccinating the elderly and people in nursing homes with serious underlying diseases, therefore it is expected that deaths close to the time vaccination may occur."

Wat de fuck. Sorry hoor maar we vaccineren toch nooit mensen die zwak zijn of op zo'n hoge leeftijd zitten? Er staat dat het originele onderzoek hier ook haast niet naar heeft gekeken. Lijkt me common sense om die zwakke ouderen niet te vaccineren, laat staan met zo'n jong vaccin.
Bijzonder dit.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
straatpiraat zei:
"The large studies on Comirnaty (BioNTec/Pfizer) did not include patients with unstable or acute illness - and included few participants over 85 years of age. In Norway we are now vaccinating the elderly and people in nursing homes with serious underlying diseases, therefore it is expected that deaths close to the time vaccination may occur."

Wat de fuck. Sorry hoor maar we vaccineren toch nooit mensen die zwak zijn of op zo'n hoge leeftijd zitten? Er staat dat het originele onderzoek hier ook haast niet naar heeft gekeken. Lijkt me common sense om die zwakke ouderen niet te vaccineren, laat staan met zo'n jong vaccin.
Bijzonder dit.
Klik om te vergroten...
Ja beetje raar wel, want het vaccin was ontworpen om de zwakkere te beschermen dacht ik. Nu blijkt dat ze zwakkere juist overlijden en het virus door het vaccin muteert.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Je z
Rivalrie zei:
Zieke ouderen in noorwegen sterven massaal na vaccinatie.

legemiddelverket.no

Reported suspected adverse reactions of covid-19 vaccines

The Norwegian Medicines Agency publishes overviews of suspected adverse reactions associated with corona vaccination in Norway. From week 13 (2022) reports will only be published in Norwegian.
legemiddelverket.no legemiddelverket.no
Klik om te vergroten...
je zou zo voor de Telegraaf kunnen werken met dit soort koppen 😂
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Volgens mij begrijp je de essentie niet van de weerstand van de "wappies".
Klik om te vergroten...
Misschien ook wel.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja,roze ofzo
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Helemaal mee eens, na wat denkwerk heb ik zelfs een systeem bedacht en een tekening gemaakt.
Alle ongevaccineerde krijgen dit symbool op hun kleding:


De volgende stap is het plaatsen van ongevaccineerde in aparte wijken.






disclaimer:
(dit is natuurlijk grappend over de gelijkenis voor de mensen die dat niet snappen)
Klik om te vergroten...
Kan er zelf wel om lachen, maar dit vinden ze hier op DF niet kunnen en wordt waarschijnlijk weggehaald. Ik zeg het maar even.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Kan er zelf wel om lachen, maar dit vinden ze hier op DF niet kunnen en wordt waarschijnlijk weggehaald. Ik zeg het maar even.
Klik om te vergroten...
Het is ook helemaal niet grappig eigenlijk, dat is het hem nou juist. Het is juist grappig eng als je het gaat vergelijken. Als het wordt weggehaald dan is dat zo.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Apotheker zei:
Het is ook helemaal niet grappig eigenlijk, dat is het hem nou juist. Het is juist grappig eng als je het gaat vergelijken. Als het wordt weggehaald dan is dat zo.
Klik om te vergroten...
Heb je gelijk in. Het is juist eng en daarom vind ik persoonlijk ook dat we dit soort vergelijkingen toch moeten kunnen maken, ook al komen ze natuurlijk niet helemaal overeen.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het aantal besmetting daalt al behoorlijk, maar vanwege angst voor een nieuwe variant toch maar die avondklok verlengen.
Ik snap er helemaal niks meer van🤦

Er is begonnen met vaccineren, de besmetting dalen in een hoog tempo. De Jonge die riep dat de ziekenhuizen het wel aankunnen dat de scholen opengaan.
Maar nog steeds geen plan met versoepeling.


https://www.ad.nl/politiek/kabinet-treft-voorbereidingen-voor-verlengen-avondklok~a6f9cc9b/
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#12
Straks kun je nergens meer boodschappen doen zonder vaccinatiebewijs :tilttearlaugh: :tilttearlaugh: :flushed:

Dat is echt nazi shit. Dat is gewoon, geen vreten meer als je geen prik hebt laten zetten.... omg, waar gaan we naartoe..

tis een complot; in de vaccin zitten nanobots die ons nog meer veranderen in makke schapen. het enige wat we mogen doen is een vak leren en onszelf voortplanten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsychedelicMagic zei:
Straks kun je nergens meer boodschappen doen zonder vaccinatiebewijs :tilttearlaugh: :tilttearlaugh: :flushed:

Dat is echt nazi shit. Dat is gewoon, geen vreten meer als je geen prik hebt laten zetten.... omg, waar gaan we naartoe..

tis een complot; in de vaccin zitten nanobots die ons nog meer veranderen in makke schapen. het enige wat we mogen doen is een vak leren en onszelf voortplanten.
Klik om te vergroten...
F56F32FF-2B56-4739-A080-8DC43C6C9434.jpeg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
In België is de discussie aan het oplaaien of de overheid de vaccinatie niet verplicht moet maken. Is toch nog een stap verder.
Klik om te vergroten...
Wat willen ze doen dan, maandelijkse boetes geven tot je je vaccineert?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Wat willen ze doen dan, maandelijkse boetes geven tot je je vaccineert?
Klik om te vergroten...
Het is maar een discussie, maar de gedachtengang is schrikbarend.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Bekijk bijlage 15665
Klik om te vergroten...
Ik vind persoonlijk dat de etniciteit van degene die het argument maakt er niet zoveel toe doet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Het is maar een discussie, maar de gedachtengang is schrikbarend.
Klik om te vergroten...
Dat de discussie er überhaupt is, is schrikwekkend ja.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsychedelicMagic zei:
tis een complot; in de vaccin zitten nanobots die ons nog meer veranderen in makke schapen.
Klik om te vergroten...
Door dit soort uitspraken ontstaan er labels als 'wappie', waar dan vervolgens iedereen die kritisch is op de maatregelen voor aan wordt gezien. Waar is het bewijs dat er nanobots in het vaccin zitten?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet, ik lul maar wat zweefteef
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsychedelicMagic zei:
Bedrijven, de horeca en scholen mogen mensen die niet zijn gevaccineerd tegen corona weigeren.

Wat vinden jullie hiervan?
Klik om te vergroten...
En andersom? Kinderen moeten nu verplicht naar school maar wat als die ouders die niet durven te laten gaan? Jammer verplicht. Is toch ook niet normaal in deze tijd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...126127128129130...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."