Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dirkjan zei: Exact om die reden een bommetje maken. Of lik jij je bommetjes alsof je een kat bent? Hap slik weg. Klik om te vergroten... Dat snap ik, en ik denk @Pilletje97 ook (hij was immers al meermiauws gewezen op dit ‘gevaar’). Vragen over miauwn plek op de taxonomische ladder en/of wijze van bom-innamiauw beantwoord ik niet, vind ik privé. Dirkjan zei: Waar zouden we zijn zonder jouw hulp? Klik om te vergroten... Een derde wereld land, dat mag duidelijk zijn!"
"Blyatman zei: Want als TS even verder had gekeken had die ook begrepen dat RC’s niet naar zoetjes smaken en dippen je ook geen gewenst gaat geven. Klik om te vergroten... Over domme antwoorden gesproken 🤣🤦🏻♂️ Blyatman zei: Als je geen vloei hebt, wees creatief? Klik om te vergroten... Ja hallo... Wees gewoon creatief?"
"Blyatman zei: Ja hallo? Is dit de kindertelefoon? ik wil even een melding maken van internet pesterijen. Ene @Flualhamdulillam die valt mij lastig 😝 Klik om te vergroten..."
"Blyatman zei: Kindertelefoon is voor de Generatie Z. Die blijkbaar overal hun handjes vast bij gehouden moeten worden door anderen. Klik om te vergroten... Nah het is gewoon niet echt nuttig voor kinderen die gepest worden. Alhoewel een goed gesprek kan helpen, lost het ‘t pesten echt niet op. De Kindertelefoon is beter voor kids in een (potentieel) onveilige situatie, bijvoorbeeld wanneer er sprake is van (huiselijk) geweld of misbruik. Weet niet of je het helemaal serieus bedoelde. If not, excuseer mijn serieuze antwoord, don’t hang me eraan op 😉"
"Blyatman zei: Totaal niet serieus bedoeld nee hahaha. maar het geeft wel gesprekstof. Pesten is sowieso voor losers. Klik om te vergroten... Absoluut! Helaas niet voor dit topic alleen hahaha, hmu in een ander topic als je gespreksstof wilt uitwisselen 😛😛"
"Vuurwesp zei: noopept, en 2-fa ook vind ik Klik om te vergroten... Heb jij ooit iets significants gemerkt na inname van noopept?"
"CuriousExplorer zei: - Verveling Op een bepaald moment ben je alles beu zoals tv, gsm, ps4 etc. Klik om te vergroten... Dit vind ik een groot nadeel... Maar ik ervaar het meer als een punt waar je doorheen moet als je thuis drugs gebruikt. Totaal niet bedoeld om het stimuleren (niet dat ik jou hiermee nog overhaal, gezien je stelligheid hahaha), want het heeft veel nadelen, maar ik verplicht me zelf dingen te doen als ik aan het zitten ben en denk: ik ben nu aan het niksen... Als je eenmaal bezig bent, blijf je het vaak! Maar op je telefoon blijven rondhangen terwijl er daar niks op je wacht, dat vind ik zelfs het saaiste wat er bestaat... Daar kwam ik na een paar keer wel achter. Jammer dat wat ik het leukste eraan vind, ook op een apparaat moet: kletsen!!"
"De Apotheker zei: tegenwoordig in het zijn Klik om te vergroten... Damn diep man! Kan je dat nader verklaren? 🤔"
"Rectale inname voorkomt mondkanker."
"Dirkjan zei: Je stelt vragen, en in plaats van de antwoorden aan te nemen ga je eromheen draaien. Je kan het eten. Het smaakt vies. Bommetje. Bekijk bijlage 23990 Klik om te vergroten... Hahaha het smaakt vies, dus een bommetje maken? Met wat dan... Want dát is onderdeel van zijn vraag! Je kunt het eventueel in een beetje toilet/keuken papier doen. Zorg wel dat je toiletpapier gebruikt waarmee je nog niet geveegd hebt! Dit smaakt naar verluid viezer dan 3-mmc (vind ik overigens best mee vallen, die smaak can 3-mmc). 🤣"