Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

Jouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

119 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rand van een bank of zow,met men tanden ook wel is.
A
Anonymous

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik pakte net een biertje, en kon mn aansteker nergens vinden, dus kijk even rond, en zie een breinaald liggen(een raadsel hoe ie daar komt) en het lukte :grin:


Ik kan het trouwens ook met een deurkruk.
Hoe bedreven ben jij in het openen van flesjes?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
De pakjedrager van m'n fiets, de rand van die groene meter hoge elektriciteitshokjes, randen van muren, op 't kratje zelf.. dit kwam bij me op.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
met mn tanden, maar dan ook alleen als er al heel erg veel bier doorheen is, anders doet t focking pijn :P
De laatste keer dat ik t deed ging het ook helemaal fout en had k opeens een bloedbek, niet zo lekker :rolleyes:
En een aansteker, voor de rest altijd opener bij me, zit aan sleutelbos eh :grin:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#6
aansteker, lepel, aan de bakbier, de muur,.... :beer:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aan mn opener aan mn sleutelbos, aan de krat, met een ander bierflesje :mrgreen:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
ALS ik al bier drink.. dan een opener of laat het iemand anders doen makkelijk zat
p
pafhondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haze zei:
Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.
Klik om te vergroten...
:grin:
Same here. Alleen heb ik altijd een opener bij voor in noodgevallen!
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
mij lukt het met een ander bier flesje, rand van bank en Tuintafel! en uhh aansteker lukt ook maar dan dan gaat meestal me biertje spuiten :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#11
M'n telefoon.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laat hem gewoon dicht :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#13
lot zei:
ALS ik al bier drink.. dan een opener of laat het iemand anders doen makkelijk zat
Klik om te vergroten...

precies, zo doe ik het nou altijd ook :)
handigste manier in ieder geval voor jezelf
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Uiteraard met m'n tanden; eventjes bericht quoten.

met mn tanden, maar dan ook alleen als er al heel erg veel bier doorheen is, anders doet t focking pijn
De laatste keer dat ik t deed ging het ook helemaal fout en had k opeens een bloedbek, niet zo lekker
En een aansteker, voor de rest altijd opener bij me, zit aan sleutelbos eh
Klik om te vergroten...

Zo'n smoel vol bloed klinkt niet echt smakelijk inderdaad. Je moet het ook precies op de correcte manier doen, anders gaat het mis. Persoonlijk open ik een biertje het liefst met een aansteker, maar als het MOET kan ik het wel met mijn tanden :rolleyes:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
tegenwoordig hebben we hier meestal blikken bier, dus lipje omhoog en drinken maar :)

Maar hubby doet de flesjes met zn trouwring
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik doe het over het algemeen met een aansteker of een survival mes want die zijn altijd dicht bij de hand

raarste... hmmm...
geen idee :confused:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met alles wat je onder het randje kan steken.
Maar aansteker heb je meestal wel bij.

Alleen met m´n tanden zou ´k het nooit doen, daar ben ik zuinig op.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
nou maar gezond zal t toch echt niet zijn denk ik zo.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misterionatural zei:
Jullie doen net alsof je tanden linea recta afbreken. Doe het op de juiste manier en het is ZO simpel :beer:
Klik om te vergroten...

Ja daag. Ga het risico toch echt niet lopen hoor.
Ken er genoeg met stukken van hun tanden af.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moker zei:
aansteker lukt ook maar dan dan gaat meestal me biertje spuiten :smoke:
Klik om te vergroten...

Moejje oefenen :mrgreen:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."