Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????"
"neen maar zijn ouders en famillie zaten beneden ."
"wat lul jij nou dit is toch een verslag van wat ik meegemaakt heb op xtc ok niet hoe ik mij voelde maar wel wat er gebeurde ."
"langs de ene kant vind ik het nog leuk dat ermee gelachen word wou ook liever dat het niet gebeurd was maar je kan de tijd niet terugdraaien moest dat een gewone maat zijn trok ik mij dat geen klote aan maar mijn beste maat is toch iets anders. Maar wat maakt het uit niemand weet toch wie ik ben moest het niet anoniem zijn hadden jullie dit nooit geweten hoor."
"19 en mijn mening is nu helemaal veranderd hij verdiende het en ook ik vertouw nu niemand meer denk zelfs aan iets om hem nog eens te kloten maar weet nog niet wat. Want ik ben te braaf geweest eigelijk. scooter in brand en op mijn gezicht krijgen omdat hij mij 10 min . mij kloot door niet naar het wc te mogen gaan ben te braaf geweest eigelijk."
"neen dat is niet mijn stijl xtc en hoge nood laat iemand rare dingen doen. nuchter was me dit nooit overkomen hoor"
"kees zei: neen dat is niet mijn stijl xtc en hoge nood laat iemand rare dingen doen. nuchter was me dit nooit overkomen hoor en nu is het jullie beurt was zijn jullie genante momenten tijdens het flashen? Klik om te vergroten..."
"Dan ben ik toch al niet de enige die iets soortgelijk heeft meegemaakt. maar dat moet ook wel zwaar klote zijn."
"weet het maar dat ging allemaal zo vlug op een bepaald moment ik dacht ik zet mij eventjes neer op zijn bed om te bekomen en misschien ging het dan over maar vanaf ik dat deed was het te laat ik kon toch moeilijk in mijn broek schijten."
"Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer."