Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

Jouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

119 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
tafel, bank, kratje, aansteker, opener,dvd hoesje (was wel lastig) telefoons .. stoel
P
PharmaPhreeK

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Met de afstandsbediening
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gaat uiteraard niet met Puma's
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kurken kan je indrukken he!
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#5
De inhoud van het flesje ook niet, :rolleyes:
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jullie doen net alsof je tanden linea recta afbreken. Doe het op de juiste manier en het is ZO simpel :beer:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rand van een bank of zow,met men tanden ook wel is.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik pakte net een biertje, en kon mn aansteker nergens vinden, dus kijk even rond, en zie een breinaald liggen(een raadsel hoe ie daar komt) en het lukte :grin:


Ik kan het trouwens ook met een deurkruk.
Hoe bedreven ben jij in het openen van flesjes?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
De pakjedrager van m'n fiets, de rand van die groene meter hoge elektriciteitshokjes, randen van muren, op 't kratje zelf.. dit kwam bij me op.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
met mn tanden, maar dan ook alleen als er al heel erg veel bier doorheen is, anders doet t focking pijn :P
De laatste keer dat ik t deed ging het ook helemaal fout en had k opeens een bloedbek, niet zo lekker :rolleyes:
En een aansteker, voor de rest altijd opener bij me, zit aan sleutelbos eh :grin:
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
aansteker, lepel, aan de bakbier, de muur,.... :beer:
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aan mn opener aan mn sleutelbos, aan de krat, met een ander bierflesje :mrgreen:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
ALS ik al bier drink.. dan een opener of laat het iemand anders doen makkelijk zat
p
pafhondLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haze zei:
Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.
Klik om te vergroten...
:grin:
Same here. Alleen heb ik altijd een opener bij voor in noodgevallen!
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#16
mij lukt het met een ander bier flesje, rand van bank en Tuintafel! en uhh aansteker lukt ook maar dan dan gaat meestal me biertje spuiten :smoke:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
M'n telefoon.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laat hem gewoon dicht :P
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
lot zei:
ALS ik al bier drink.. dan een opener of laat het iemand anders doen makkelijk zat
Klik om te vergroten...

precies, zo doe ik het nou altijd ook :)
handigste manier in ieder geval voor jezelf
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
... maar of je dat dan ook doet. :mrgreen:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."