#1
Aan mn opener aan mn sleutelbos, aan de krat, met een ander bierflesje 


Haze zei:Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.

lot zei:ALS ik al bier drink.. dan een opener of laat het iemand anders doen makkelijk zat
met mn tanden, maar dan ook alleen als er al heel erg veel bier doorheen is, anders doet t focking pijn
De laatste keer dat ik t deed ging het ook helemaal fout en had k opeens een bloedbek, niet zo lekker
En een aansteker, voor de rest altijd opener bij me, zit aan sleutelbos eh

kees zei:door dit dom topic heb ik me liggen suf zoeken naar miss. een andere oplossing en ik probeerde eens anaal MENSEN DOE DIT NIET NA want dit doet vreselijk pijn .

Qocaïne zei:ongelofelijk... ik hoop dat jullie die tand verhalen niet serieus bedoelen?
Je opent een flesje toch niet met je tanden?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."