#1

-spaceman- zei:vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
PaRa[NL] zei:-spaceman- zei:vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
![]()
-spaceman- zei:vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
)ik kan het juist overal mee behalve een aanstekerHaze zei:Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.
acidboy zei:heftig biertje, die met die koevoet![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."