Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

Jouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

119 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PRINCEZS_ zei:
met mn tanden haha :mrgreen:
Klik om te vergroten...



Hoest met je tandjes... haha Proost :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
met men oogkas natuurlijk :wave:
doe het voordurend :beer:







grapjeuh :stoned:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
gebruik gewoon de bovenkant van je hockeystick..
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn gsm is altijd handig...:)
Verder een sleutel, en laatst ook een koevoet...:)
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
-spaceman- zei:
vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#7
PaRa[NL] zei:
-spaceman- zei:
vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wuhahaha, dat is fokkin stijlvol!!! :hearteyes:

Ik heb weleens gedaan op de ouwerwetse kiezentrek-manier; touwtje om het dopje, andere eind aan een deurklink en dan de deur dichtslaan. Na 3keer werkte het, alleen spoot toen ook de helft van het biertje eruit. Geen goed idee dus, maar wel 10minuten entertainment, ghehe
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#8
-spaceman- zei:
vorig jaar kninginnedag heb ik een biertje open gekregen met de bumber van een politie-auto :P
Klik om te vergroten...

Dit is toch wel absoluut de beste manier die er tussenstaat hoor :P
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#9
met een ander flesje ik haak ze gewoon in mekaar en dan plooie en dan vliegt de dop van 1 van de 2 flesjes af (meestal die wat ondersteboven hangt :beer: )
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haze zei:
Niet, ik ben zo'n debiel die dat niet eens kan met zijn aansteker. Openers for life dan maar.
Klik om te vergroten...
ik kan het juist overal mee behalve een aansteker :grin:

randen van verkeersborden,bagagedrager van mn fiets,rand van een bierkrat. zo'n beetje alles waar een stevige rand op zit iig.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
heftig biertje, die met die koevoet :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
acidboy zei:
heftig biertje, die met die koevoet :)
Klik om te vergroten...

hoezo, je gebruikt gewoon de rand van dat ding. heel makkelijk
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe, niet met je tanden doen, gegarandeerd bloed! *spreekt uit ervaring* :(
Vriend van me deed het laatst met z'n riem, was ookwel grappig. Midden in 'n club z'n riem los, biertje openen en weer dicht die riem :P
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#14
da rand van een verkeersbord :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met een aansteker kan ik nog steeds niet, maar met en zwaar opject en een harde tafelrand wil het nog wel eens lukken.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
net nog een biertje geopend op een fietsenklem :grin:
1
1993Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn creatiefste ooit is een kapotte rekenmachine :mrgreen:
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ging biertje drinken en toen ging ik het met me tafel proberen maar dat lukte niet echt (stukje van me bureau dr af nu :P ) en daarna met een schaar geprobeerd en dat lukte wel haha! :beer:
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
heftig biertje, die met die koevoet :)
Klik om te vergroten...

Was ook wel :wink: :beer:
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met een aansteker moet je gewoon maken dat je hand(wijsvingen + duim) heel hard en strak rond het flesje zitten,en dan de aansteker als hefboom gebruiken
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."