Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

Jouw raarste object/manier om een flesje bier mee te openen

119 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moker zei:
aansteker lukt ook maar dan dan gaat meestal me biertje spuiten :smoke:
Klik om te vergroten...

Moejje oefenen :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lana zei:
Misterionatural zei:
Jullie doen net alsof je tanden linea recta afbreken. Doe het op de juiste manier en het is ZO simpel :beer:
Klik om te vergroten...

Ja daag. Ga het risico toch echt niet lopen hoor.
Ken er genoeg met stukken van hun tanden af.
Klik om te vergroten...

Biertjes openen met het gebit als oorzaak?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misterionatural zei:
Lana zei:
Misterionatural zei:
Jullie doen net alsof je tanden linea recta afbreken. Doe het op de juiste manier en het is ZO simpel :beer:
Klik om te vergroten...

Ja daag. Ga het risico toch echt niet lopen hoor.
Ken er genoeg met stukken van hun tanden af.
Klik om te vergroten...

Biertjes openen met het gebit als oorzaak?
Klik om te vergroten...

Ja echt hoor. Van het bierdopjes eraf halen.
M´n broer ook.

Ik heb het zelf ook weleens geprobeerd, lang geleden. Maar het voelde of ik m´n tand trok, ipv die dop.
Ben er gauw mee gestopt.
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Raar, doe je toch iets verkeerd denk ik. Je moet de dop ook niet tussen je tanden zetten en trekken, maar net zoals met een aansteker je tanden als een soort van hefboom gebruiken.. dan heb je als het goed is geen last van getrokken/gebroken tanden. Flink oefenen, ik doe het nu ook alsof het niets is.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hihi brr. Durf niet hoor.
Doe mij maar een flesje wodka met een draaidop. :P
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe, ook niet als ik je paar lesjes instrueer? :wink:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Is goed, maak jij je ze open, zuip ik ze leeg. :grin:
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met de rand van een tafel. Met mijn schoen.


Of de tapkraan openzetten.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
met je schoen???
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
isdat niet te zacht??

njah ik moet zwijgen ik kan nog maar amper een flesje openen met een aansteker laat staan met een ander bierflesje (moet ik dringend eens leren)
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Moet je mijn schoenen eens zien :wink:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kim zei:
Tanden is alleen mega slecht :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Valt denk ik wel mee hoor. Als je een hefboom ding van je tanden maakt is het wel te doen. Voel ej niets van. :)
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou als ik een blikje bier moet openen en ik heb geen opener bij de hand lukt het me wel met zowat alles denk ik, maar een paar voorbeelden zijn: een trektang, een aansteker, de bak bier, een ander biertje,een muurtje, een hamer, een sleutel,... Voor een goe pintje ga da allemaal :P :beer:
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#14
uhm met een mes of met een rand van een bankje :beer:
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#15
opgevouwen a4tje :beer:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
brommer-nozem zei:
opgevouwen a4tje :beer:
Klik om te vergroten...

Haha, die is goed, dat moet ik ook een keer proberen :grin:
b
brommer-nozemLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 tip: Doe het aan het begin van de avond :wink:

Het lukt me ook alleen als ik nog nuchter ben :P
Na 4-5 biertjes lukt het me ook al niet meer.
Das hét voordeel van bier, als je je flesje niet meer open krijgt, moet je stoppen.......
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik de dop niet meer op de vodka kan draaien...dan weet ik pas dat ik moet stoppen :tongueout:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nahja...als je de dop niet meer op de fles kan draaien, zie dat ding dan maar eens naar je mond te manouvreren :tongueout: Maar gelukkig bestaat er dan altijd nog zoiets als een infuus :mrgreen:
d
druppelvangerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik kan een flesje open maken met een straatbord.
zag iemand dat doen, moest het natuurlijk zelf ook proberen.
eitje.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."