Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met een flesje, met een meter,tanden"
"Moments Of Beats Part 20 (Trance Edition) (Mixed By TheLegacy)"
"Rob D - Clubbed to death"
"Pendulum - Hold Your Colour"
"Pendulum - Blood Sugar"
"Voor mensen die niet kunnen draaien weet ik toch wel wat truckjes hoor, je hoeft helemaal niet zoveel geld uit geven aan zon voorgedraaide.."
"Osi` zei: 1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest) 4) Verjaardagfeestke bij iemand, hij heeft ne bong en ik had vodka bij. Ik natuurlijk op't idee gekomen die vodka in die bong te gieten en dan mijne wiet derop leggen, natuurlijk de hele tijd trekken en doorgeven, maar raar genoeg vond iedereen de rook veel te dik enzo en vonden ze het niet lekker, ma bon, ik al zo gaar als wat, vond het gewoon te lekker en bleef er maar trekken en weer nieuwe wiet erop, en nadien was iedereen buiten (had dat niet door, was me ferm aan't concentreren op die bong enal ) en toen ging ik naar buiten, natuurlijk zag ik alles dubbel en ferme lachkick .. Heb er zelfs nog een filmke van. http://users.skynet.be/fa505477/MOV00007.3gp (openen met quicktime) die ene met oranje t-shirt zen ik dus (opgepast, vlaamse stemme!!!) Voor de rest kank me nie veel herinnere Klik om te vergroten... Hehe, ik heb da ook eens gehad op de bus maar ik zag alles wit en ik moest echt uitstappen ik kon het nimeer houden, ik was bijna op de grond gevallen. Al een geluk had ik me nog optijd kunnen vasthouden, tzou nogal een afgang zijn @ 4) lachen"
"vriend van me, ik gerolt"
"Osi` zei: RoyalFluSh zei: vriend van me, ik gerolt Klik om te vergroten... Schoon! Alhoewel er wa meer wiet en tabak in mocht (op't einde) Klik om te vergroten... mee eens"
"Zolang hem maar suckt, is het toch inorde zeker? Daar doen we het toch voor!"