#1
Dumpy zei:Hertog jan, eerste bier wat ik echt lekker vond. Begin van het einde :P
Maar hertog jan is über, alleen voor de meester drinker.
Haha, hier ook.
Ik prefereer wijn, of likeur, maar een speciaal biertje (of 2, of 3) gaat er bij mij zo op zn tijd ook wel in.


