Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeisjes met bier

Meisjes met bier

293 antwoorden
79 weergaven
18-5-2026
E
EkibyougamiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dumpy zei:
Hertog jan, eerste bier wat ik echt lekker vond. Begin van het einde :P

Maar hertog jan is über, alleen voor de meester drinker.
Klik om te vergroten...

Haha, hier ook. :grin:
Ik prefereer wijn, of likeur, maar een speciaal biertje (of 2, of 3) gaat er bij mij zo op zn tijd ook wel in.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefst een vrouw die gewoon bier meedrinkt i.p.v. van dat standaard preutse witte wijntje of truttig martinitje "Ik luuuust geeen biiiieeer", bier is vloeibaar brood met een schepje alcohol, learn to love it!
jaja James Bond, ik haal hierbij ook naar jou uit!
Schol he! :beer:
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aan een manwijf is toch al te zien dat het een manwijf is, bier heeft daar niks mee te maken :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het zelf een afknapper. Moet wel een heel leuk meisje zijn om dat goed te maken. Vind het iets boers hebben. Drink zelf ook weinig bier. Heb het leren drinken maar vind sterke drank lekkerder. Betekent niet dat ze smirnoff of breezers meoten drinken en dan heel dronken moeten doen. VInd ik ook een afknapper :P Drink een vrouwelijk rood of wit wijntje. Of een mixje. Das vrouwlijk vind ik.
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik drink ook gewoon bier ..
Vindt het lekker :beer:
Een vrouw met bier is een vrouw met pit !
Waarom gedraagt iedreen zich alsof drank mode is ?
Tenslotte staadt er nergens op een 6pack of blikje/flesje verboden voor vrouwen..
Dusse what the fuck is t probleem :wink:

NERGENS VOOR SCHAMEN IK DRINK HET OVERAL:d
al mijn vriendinnen drinken het niet .. nja dan maar een gezellige avond onder de mannen+1vrouw :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is. :sunglasses:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZI09 zei:
Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dream on.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
ZI09 zei:
Vrouwen met bier zijn geweldig.
Ervanuitgaande dat dat bier voor mij is. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dream on.
Klik om te vergroten...
:grin:

Alles en iedereen bier, hoppa, go!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re:

GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Alto's zijn kankergeil.
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Re:

Angramar Temenos zei:
GewoonVOL zei:
Meisjes die bier drinken zijn manwijven of alto's.


Breezer is een drankje voor kleine meisjes. :rolleyes:


En wijn is.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Alto's zijn kankergeil.
Klik om te vergroten...

...Of een uiting van onzekerheid.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan zijn ze alsnog geil, omdat ze uit onzekerheid geen nee durven te zeggen :smoke:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
Dan zijn ze alsnog geil, omdat ze uit onzekerheid geen nee durven te zeggen :smoke:
Klik om te vergroten...

Touche :tearsofjoy:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meisjes met bier zijn cool. Doen gewoon wat ze zelf willen in plaats van die plakkerige breezer zooi drinken omdat hun vriendinnen dat ook doen. :rock:
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom zouden meisjes geen bier mogen drinken?
Moeten ze dan zo nodig een duur drankje bestellen, of zo een opgefockte breezer?
Meisjes hebben het recht om te zuipen wat ze willen, en als dat een pint is, wel dan begrijp ik ze heel goed :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb liever een meisje bij me die een pilsje drinkt dan een meisje dat een of andere mix drank drinkt :wink:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
zeker omdat het goedkoper is voor je :wink:

maarre... meisjes die bier drinken... niets mis mee!
S
SmileLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gaat niet om wat er in gaat, maar om hoeveel. Met oog op het eind van de avond... :smoke:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Smile zei:
Het gaat niet om wat er in gaat, maar om hoeveel. Met oog op het eind van de avond... :smoke:
Klik om te vergroten...

+1
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het al erg dat de meeste muziek in hokjes geplaatst wordt; laat staan dranken..
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#20
vrouwen met bier? nee! :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."