Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: kermerken van een betrouwbare dealer Of ie blank is. als ik eerlijk mag zijn"
"Re: kermerken van een betrouwbare dealer fatsoen1 zei: Waar letten jullie nu op als je overweegt flink wat te kopen bij een dealer? Ik let op mijn gevoel wat ik bij die persoon heb. Maar dit is maar een element uiteraard. Wat is jullie lijstje van toetspunten om een eerste indruk te krijgen met wie je van doen heb. En welke types mijden jullie? Uiteraard altijd testen,dat spreekt voor zich. Klik om te vergroten... Ik denk dat het veel mensen met mij eens zijn. Maarja de Kwaliteit van de pillen gaat het uiteindelijk om. Maar ik zou tog sneller een blanke vertrouwen omdat buitenlanders meestal niet echt superdealers zijn.. uit ervaring"
"ik wil ff wat zeggen, je hebt ook gewoon nog het genieten 3 biertjes zonder dronken te worden. En ja soms doe je ff gek op een leuk feestje en word je flink dronken, maar dat kan echt geen kwaad voor je funcioneren. Alcohol is voor mij ver weg de beste drug omdat je het met MATE kan doen. Ik bedoel je legt niet een lijntje omdat het lekker smaakt, je doet het puur voor het gevoel integendeel kan je alcohol drinken en niet dronken worden daarom is alcohol geen drug en is het legaal. !!!!!!!!!!!! Geniet maar drink met mate."
"vrouwen met bier? nee!"
"Weet iemand in amsterdam een goeie smartshop met redelijk prijzen het liefst zo dicht mogelijk bij een metro station en ook waar zoo7 word verkocht als het lukt thnx"
"ik weet wel waar goeie smartshops zitten maar ik wil alleen niet 15 euro betalen voor een bakje paddos"
"alaskan ice is egt hard voor 10 euro 1 gram bij greenhouse goeie morgen wat was ik stoned zeg...."
"Hey ik heb net bij me dealer 2 gram gruis gekocht voor 10 euro, maar hoe veel slechter is gruis dan gewoon wiet (Btw er zaten erg weinig takjes in )"
"DrippTone zei: 5 euro de gram voor gruis? You got fuked! Die takken kunnen ze fijn malen en door je gruis heen gooien. Als ik weinig geld heb koop ik in de shop wel eens 5 gr white widdow gruis voor 20 euro, je zou bijna het onderscheid niet maken met goeie wiet en tis lekker goedkoop. Normaal betaal je 2 tot 3 euro de gram voor gruis, dus 10 a 15 euro voor 5 gram, tis niet lekker maar je kunt er redelijk van blowen. En dat in de coffee shop, ik zou die dealer van jou in de ballen trappen en lekker naar de shop gaan. Edit: Verder zou ik geen gruis halen als het even kan, hier kan namelijk heel makkelijk mee gerotzooid worden. Gewoon gedroogde planten vermalen en er door flikkeren, en over gebleven knip afval. Rotzooi! Klik om te vergroten... ja oke is goed hij verkoopt normaal voor 10 euro 1.6 gram maar wel goeie kwaliteit ik heb net gerookt ik word er wel knetter van maar alleen smaak is niet lekker maarja. Maarja je hebt gelijk dat ze er rotzooi door heen kunnen gooien dus volgende keer gewoon weer wiet"
"brief haalt niks uit >,< en gewoon gedoogd beleid weg. en alles illegaal en die LSD gasten die denken alles beter te weten gewoon naar Siberie sturen."