Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinth.. !

Absinth.. !

91 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
S
SultaNLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb uit Tjechie een fles meegenomen. 80%.. Ik vind het zowel puur als verdunt niet te zuipen. Ik krijg er altijd een enorme kater van. De dag erna zit ik heel de tijd als een zombie voor me uit te staren.. Zou dat de Thujon zijn of de enorme hoeveelheid alcohol... of een combi :grin:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Enkele keren gedronken. Geen hallucinaties ofzo, wel schandàlig zat worden van dat spul. veel erger dan drankjes van hetzelfde alcohol %
K
KlanzusLid
01-01-2024, 00:00
#3
2x black absinth gedaan in een louche cafe in Spanje (Salamanca). Eerste keer helemaal de weg kwijt, was 3 km de stad uitgelopen langs een snelweg om vervolgens in de berm out te gaan. Werd gelukkig door een aardige krantenjongen met de auto voor me appartement afgezet.

2e keer was iets minder heftig maar wel zwart gat (black absinth <=> zwart gat :)) in me geheugen....
Best grappig spul :smoke:
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 X absynth op café, maar ik voelde me niet eens dronken O.o maar het wás echt absynth.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe ervaren jullie de kater van Absinth?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
zjimiz zei:
Hoe ervaren jullie de kater van Absinth?
Klik om te vergroten...
Hetzelfde als op elke andere alcohol houdende drank volgens mij...

Geen idee ik heb nooit een kater. :beer:
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet iemand toevallig of de "leuke" absinth wel in Duitsland te krijgen is?
Aangezien dat echt zo een alcohol land is :)
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Absynth..



EUROTRIP :rock:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dat smaakt toch beetje als anijsliquer ( of hoe je dat dan ook schrijft) :confused: Volgens mijn maten heb ik het wel eens vaker gehad, zou het alleen niet meer weten :confused:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga binnenkort zelfgestookte Absynth nuttigen.....wish me luck

:wave:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
zjimiz zei:
ik ga binnenkort zelfgestookte Absynth nuttigen.....wish me luck

:wave:
Klik om te vergroten...
Veel geluk met blind worden. :wave:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
alleen als je methyl ipv ethyl gebruikt...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
seth zei:
alleen als je methyl ipv ethyl gebruikt...
Klik om te vergroten...
We'll see, or not. :smoke:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#14
my betting shop is now ___ OPEN
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#15
seth zei:
my betting shop is now ___ OPEN
Klik om te vergroten...

ik laat het wel weten :mrgreen:
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#16
zjimiz zei:
seth zei:
my betting shop is now ___ OPEN
Klik om te vergroten...

ik laat het wel weten :mrgreen:
Klik om te vergroten...

de proefsessie is achter de rug, het viel mij erg mee

smaakte een beetje als sterke sambuca

de eerste sloeg keihard in

daarna wel chill

en puur drinken vond ik wel lastig

toch maar 1/3 absynth 2/3 ijswater gedaan

zelf stoken is wel geinig, maar je moet er wat tijd in willen steken om het plantje te kweken en verder te distilleren

:rock:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ken het niet. :flushed:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
mattskovic zei:
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Ok.. dan ben ik de enige niet. :wink: De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Saivy zei:
mattskovic zei:
Saivy zei:
Ik ken het niet. :flushed:
Klik om te vergroten...

ik ook niet :flushed:
Klik om te vergroten...

Ok.. dan ben ik de enige niet. :wink: De vraag is: wil ik het eigenlijk wel kennen? :P
Klik om te vergroten...

Het is gewoon sterke drank, met een heel klein beetje van een andere stof erin waarvan wordt gezegd dat het effect op THC lijkt, maar om daarvan een merkbare hoeveelheid te drinken heb je allang het alcohol vergiftiging want in absinth zit tussen de 60 en 90% alcohol.
Het is wel lekker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."