#1
Ik heb uit Tjechie een fles meegenomen. 80%.. Ik vind het zowel puur als verdunt niet te zuipen. Ik krijg er altijd een enorme kater van. De dag erna zit ik heel de tijd als een zombie voor me uit te staren.. Zou dat de Thujon zijn of de enorme hoeveelheid alcohol... of een combi ![:grin:]()




