#1
Ik had absinth geprobeerd, maar vind t echt TE smerig.
Maarrrrr, heb afgelopen wkend wat anders op ...Elevation...en dat was wel superrr. Zit ook dat thujon in en veel 35mg en tis niet zo'n bak alcohol (maar 25%) dus..... dronk lekker door hehe En t smaakje was tenminste lekker
We hebben t met zijn vieren zitten drinken en voelde allemaal toch duidelijk anders dan alleen alcohol. Gewoon online besteld ![:grin:]()
We hebben t met zijn vieren zitten drinken en voelde allemaal toch duidelijk anders dan alleen alcohol. Gewoon online besteld
