Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAbsinth.. !

Absinth.. !

91 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
I
IngeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had absinth geprobeerd, maar vind t echt TE smerig. :smilingimp: Maarrrrr, heb afgelopen wkend wat anders op ...Elevation...en dat was wel superrr. Zit ook dat thujon in en veel 35mg en tis niet zo'n bak alcohol (maar 25%) dus..... dronk lekker door hehe En t smaakje was tenminste lekker :wave: We hebben t met zijn vieren zitten drinken en voelde allemaal toch duidelijk anders dan alleen alcohol. Gewoon online besteld :grin:
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#2
hier is en link naar een absinth website:

http://www.alandia.de/absinthe/index.php/language/en

je vind er alles wat je moet weten over absinth :smoke:

:wave:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het een keer meegenomen uit hongarije, toen toch wel andere dingen dan dronkenschap gevoeld... Maargoed, als ik wil trippen doe ik liever paddo's oid.. Was toch niet heftig genoeg voor mij dit.
w
weirdo4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben net trg uit spanje
en heb wat cannabis absinth meegenomen :grin:

en nog de echte ook.
verkoopt goed in nederland :wink:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
die absinthe die je koopt is de echte shit nog steeds niet en die fluogroene is zeker brol. absinthe zelf maken is nog steeds de beste manier.

http://www.newspeakdictionary.com/pf-absinthe.html

volgens mij is dit een goed recept :)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Armani7 zei:
die absinthe die je koopt is de echte shit nog steeds niet en die fluogroene is zeker brol. absinthe zelf maken is nog steeds de beste manier.

http://www.newspeakdictionary.com/pf-absinthe.html

volgens mij is dit een goed recept :)
Klik om te vergroten...

koop het gewoon hier : http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... inthe_kit/

lekker makkelijk :grin:
m
m+Lid
01-01-2024, 00:00
#7
sjaartrol zei:
Giow zei:
Is er ook geen bepaalde Absinth die je ff in brand kan steken ..
Klik om te vergroten...


absith moet je volgens de regels altijd in brand steken :tongueout:
Klik om te vergroten...
niet echt helemaal juist, normaal dop je een suikertje in de absynth en steek je dat in brand terwijl je het met een speciale lepel boven je glas houd.
Heb gistere nog een paar glazen gehad, als je hem in een winkel in West-Europa koopt is er echter geen lul aan, behalve het hog alcohol-gehalte.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
space scientist zei:
Armani7 zei:
die absinthe die je koopt is de echte shit nog steeds niet en die fluogroene is zeker brol. absinthe zelf maken is nog steeds de beste manier.

http://www.newspeakdictionary.com/pf-absinthe.html

volgens mij is dit een goed recept :)
Klik om te vergroten...

koop het gewoon hier : http://www.azarius.nl/smartshop/psyched ... inthe_kit/

lekker makkelijk :grin:
Klik om te vergroten...

lekker makkelijk is waar. Nog leuker is het zelf laten groeien. Zaadjes kosten bij reguliere zaadhandel nog geen 3 euro...en is mooie plant: geveerd blad met een zilveren waas. :beer:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#9
Absinthe rocks yur head...
heb eens zwarte absinthe gedronken en daar ben ik stevig van weg geweest ... mild psychedelisch en zeer opwekkende drank
I love it
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#10
strorum is nice
over de absinthe > Zeker doen echt nice !
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het in tsjechie gehad, brand als de ziekte!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een flesje meegenomen uit Tsjechie... Maar bleek dus dat ik een souvenier voor m'n pa vergeten was, dus toen moest ik vrij snel iets bedenken nadat ik de rest van m'n familie hun souveniers had gegeven :cry:

Heb er wel wat meer van gedronken maar er zit tegenwoordig niet zo veel actieve stoffen meer in waar je van gaat hallucineren =(
E
EkibyougamiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Paar keer gedronken, suiker, ijs, vuur, de hele mikmak. Was wel ok maar brandde ook als de ziekte :P
S
SultaNLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb uit Tjechie een fles meegenomen. 80%.. Ik vind het zowel puur als verdunt niet te zuipen. Ik krijg er altijd een enorme kater van. De dag erna zit ik heel de tijd als een zombie voor me uit te staren.. Zou dat de Thujon zijn of de enorme hoeveelheid alcohol... of een combi :grin:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Enkele keren gedronken. Geen hallucinaties ofzo, wel schandàlig zat worden van dat spul. veel erger dan drankjes van hetzelfde alcohol %
K
KlanzusLid
01-01-2024, 00:00
#16
2x black absinth gedaan in een louche cafe in Spanje (Salamanca). Eerste keer helemaal de weg kwijt, was 3 km de stad uitgelopen langs een snelweg om vervolgens in de berm out te gaan. Werd gelukkig door een aardige krantenjongen met de auto voor me appartement afgezet.

2e keer was iets minder heftig maar wel zwart gat (black absinth <=> zwart gat :)) in me geheugen....
Best grappig spul :smoke:
A
AzazelLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 X absynth op café, maar ik voelde me niet eens dronken O.o maar het wás echt absynth.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe ervaren jullie de kater van Absinth?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
zjimiz zei:
Hoe ervaren jullie de kater van Absinth?
Klik om te vergroten...
Hetzelfde als op elke andere alcohol houdende drank volgens mij...

Geen idee ik heb nooit een kater. :beer:
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet iemand toevallig of de "leuke" absinth wel in Duitsland te krijgen is?
Aangezien dat echt zo een alcohol land is :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."