Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^^ Inderdaad. Efedrine is een sympathicomimeticum; het bootst de werking van het (ortho)sympathische zenuwstelsel na. Dit is het deel van het zenuwstelsel dat de lichaamsfuncties tijdens gevaar of spanning beïnvloedt; je wordt alerter, klaar voor actie. Er komt dan ook bij gebruik van efedrine meer noradrenaline en adrenaline vrij in het lichaam. Efedrine dankt zijn naam aan de plant Ephedra (Ephedraceae). Het is de meest werkzame alkaloïde in ephedra. Efedrine wordt gebruikt in sommige hoestdranken omdat het de luchtwegen verwijdt. Daarnaast wordt het door anesthesiologen op de operatiekamers gebruikt om in bepaalde gevallen de bloeddruk van patiënten te reguleren. Verder is het de laatste tijd populair geworden als party drug en als afslankmiddel in stackers. Efedrine vermindert namelijk het hongergevoel; als het lichaam klaar moet zijn voor actie is het verbranden van energie belangrijker dan de aanmaak van nieuwe energie. Het gebruik van efedrine in combinatie met zogenaamde MAO-remmers is gevaarlijk."
"Wat zo een goed tripliedje bij Ketamine of LSD zou zijn : ; Jones & Stephenson - The First Rebirth. Zeker downloaden Film ; Fear And Loathing In Las Vegas. - Die LSD trip dat elk mens een monster wordt .. zalig ."
"MP zei: Hoe kun je nou eigenlijk een bad trip krijgen? ik kon me dat helemaal niet echt voorstellen.. nog steeds niet eigelijk.. ik bedoel.. alles wat je ziet, weet je toch dat het allemaal bedroch is.. enzo.. ik heb mezelf nog in de spiegel gezien vervormen tot ik een ouwe lelijke kerel met een enorme onderkin was :P was wel vaag.. :P maar ik kon me niet voorstellen dat je echt in paniek ofzo zou raken.. Klik om te vergroten... -- Je kan wel degelijk een Bad TRip krijgen doordat je bv. zo hard gaat en dat je denkt dat je dood bent. Bv, met K zal je dit sneller hebben. Omdat je ''uit je lichaam'' kan treden, dan denk je dat je niet meer terugggaat. Of je denkt dat je nooit meer normaal zal worden. Een matie van me, had een soort paniekaanval gekregen. Hij ging ook alleen trippen, na de portie paddo's is hij gewoon in een hokje gekropen, voor 6 uur lang omdat hij schrik had. --"
"Maar oude meneer. Hoe lang is dat berichtje geleden, lul. En jij zegt tegen mij dat ik ga uitleggen hoe je een lijn legt, doe jij niet net hetzelfde. Man, jij bent zo oud, maar wel ook erg achterlijk."
"Nee Caatje, senior ik wil ff uitleggen hoe je een klein hoopje ook kan opsnuiven zodat dit sneller binnenkomt. En wat weet jij een fuck van mij wat ik al allemaal gedaan heb."
"Je kan ook een lijn leggen, ongeveer zo lang : |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||. En dan doe je dit terug bij elkaar op een hoopje, ongeveer als dit : ||||||| |||| ||| ||| (Je weet wel wat ik bedoel xD)."
"Ik zag het topic van Kim. Ik hoop dat ik met dit topic enkele mensen eraf kan houden. Laat ik er eerst bijzeggen dat ik zelf nog geen Coke heb gedaan dus het wordt wat moeilijk, alleen nog maar op tanden. Maar vertrouw me, ik heb er al veel mensen onderdoor zien gaan. Waarschijnlijk (zoals veel jongeren beginnen). Drugs is al populair. Maar Coke wordt veel gebruikt. En je denkt Wow, et wat vrienden. ''Dat moeten we eens 1x proberen''. Maar dan begint het. Eens proberen, ja, zoiets kan, iedereen is nieuwschierig. Maar dan moet je je jezelf duidelijk maken dat dit geen verslaving gaat worden. Afspreken dat je dit Bv. 1 x per maand doet, en niet naar de Coke grijpen als je ergens problemen hebt. Ik heb hier al mensen op zien onderuitgaan. Beginnen met eens 1 lijntje, 1 jaartje later, geen geld, werk, huis niets meer. Dit komt niet veel voor, maar het is een grote geldverspilling. Ga eens 5 Gr. op 1 nachtje halen, ben je al minimum 150 - 200 euro kwijt (als je een goede dealer hebt) anders 250 euro. En als je het hebt, het is zo verslavend, leuk effect maar echt niet lang. En veel heb je er niet aan, ook smaakt bij Coke een biertje beter, dan ga je dit automatisch ook meer drinken. Na een jaartje gebruik wordt je gewoon erg achterdochtig. Je gaat overal rondkijken, bellen voor Politie/Ouders. En onder Coke, vliegt de tijd voorbij. Iemand die ik ken gebruikt regelamtig Coke, hij/zij wilt echt degelijk stoppen maar kan het gewoon niet. Hij/zij heeft ook altijd spijt als alles opgesnoven is. ''Eens proberen'' begrijp ik, maar neem het van me aan, doe het niet meer dan 1x per week of je wordt verslaafd. Ik ben niet iemand die ongerust is of overdrijft, dit is de harde waarheid."
"Het is net zoals roken, maar wel wat erger . Het zit zit gewoon gewoon in je hoofd.. maar ik ken iemand en die is bv. overgeschakelt naar een andere verslaving. Dan ben je aan dit verslaafd, maar stop je met sos. Hij rolde elke keer gewoon een simpele joint. Sos kan heel wat met je doen, het kan heel je leven verwoesten; dus elke keer als je een gram haalt, denk hieraan. Na een lange tijd zal het weggaan. Vertrouw me, als je een paar dagen clean bent ga je je al wat beter voelen, en trotser zijn omdat je de verslaving hebt gestopt. Ik hoop echt dat je er mee kan stoppen vriend. Zoals vele zeggen, sos lijkt niet gevaarlijk, het is fijn, maar het is de witte duivel."
"Haha, met een kaart en dan de brok weg. Al gezien dat de brok in een auto wegschoot, niet meer gevonden xD. Algoed waren er 3 - 4 bommetjes . Je kan ook, zo'n plastiek omhulsel van een sigarettendoosje eraf doen, de brok erin steken, even dichtdraaien en erop kloppen met bv. een gsm. dan haal je het poeder er zo uit. Of simpel de brok leggen, de kaart er helemaal over, en beginnen te schuiven, na een tijdje wordt dit ook fijn. Succes btw ."
"Is Ephedra niet een zwaardere Speed ? Dat ervoor zorgt dat je je extra energie kan verbuiken ? Ephedrine ? Nouja, ik weet het niet zeker"