"steffeh zei:
Hallo;
ik had eens een vraagje ivm weed. Ik ben zelf 18, heb geen ervaring met andere drugs. Alleen weed.
Sinds de breuk met mijn ex(exact) die dag, heb ik soort van "bad trips".
Wat kan je daaronder verstaan. Nou, indien ik blow, thuis, en dus iets rustig doe (niet buiten staan, rondlopen, feestjes, oid) dan krijg ik bepaalde, niet leuke effecten.
Ik begin bepaalde lichaamsfuncties te "monitoren". Men ademhaling bijvoorbeeld. Ik kan me dan echt concentreren op de ademhaling. Ik voel de lucht in men keel naar beneden gaan, in de longen, en terug naar buiten. Bepaalde lichaamsdelen (men ogen bv) vallen dicht, zonder dat ik dat zelf wil.
Men arm begint soms vanzelf te bewegen e.d Men hart slaat 10x harder, en ik krijg ietswat paniekaanvallen.
Nu de eerste keer(met de breuk) zou het kunnen liggen aan het feit dat ik me zwaar kut voelde, en met een negatieve mood beginnen blowen, is vragen om problemen. Kan het nu zijn, telkens ik blow, ik terug denk aan dat effect, en dat ik zo dit telkens male terug krijg?
Zijn er trouwens dingen die de effecten kunnen verminderen, bijvoorbeeld, suiker ofzo. Want een overdosis kan je niet krijgen, maar een paniekaanval is niet echt leuk.
bedankt alvast
Klik om te vergroten...
Wat jij meemaakt komt me bekend voor, ik heb dat ook als ik weed rook.
Bij mij helpt het wel eens(niet altijd) als ik een kopje thee neem, met 2 schepjes zuiker, beweging kan ook zijn vruchten afwerpen, gewoon even wat gaan doen, je hoeft niet te hardlopen, je hoeft niet te boenen, even naar de woonkamer even de benen strekken of hondje uitlaten kan genoeg zijn.
Ontspanningsoefenningen kunnen ook helpen, span ieder deel van je lichaam die maar aan te spannen is aan, doe dat gedurende per lichaamsdeel 30 seconden en laat daarna los, begeef je in een lege sportzaal, waarin alleen jij je bevind, adem diep in en adem diep uit, niet te geforceerd.
Klop je kussen lekker op en ga even liggen, kan ook helpen.
Succes!!!"
In: Rare effecten weed?
1-1-2024