Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel voor je dronken ben?

Hoeveel voor je dronken ben?

395 antwoorden
140 weergaven
18-5-2026
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het verschilt bij mij eigenlijk heel erg. De ene keer voel ik na een paar rosétjes dat ik wat licht word, en de andere keer kan ik drinken wat ik wil en voel ik gewoon helemaal niets.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tja, je hebt dronken en je hebt dronken hè.
Dronken: Halve fles sterke drank
Dronken²: Hele fles sterke drank
M
MunchkinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik stop altijd op tijd :beer:
f
free world?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
biertje of tien, enkel drink ik altijd veel te snel, dat gebeurt zonder ik het besef

Maar ik drink toch liever sterke drank zoals whisky of rhum wat ik dan deel met een maat en verder op de avond drink ik dan bier
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#5
10-15 aangeschoten
en dat in paar uurtjes indrinken meestal :rolleyes:
zat 20-30
afhankelijk van de omstandigheden
de enige dag kun je door blijven zuipen en de andere niet

bluk nu ik erover nadenk vind ik eigelijk dat ik asociaal veel alcohol drink
eens wat gaan minderen ookal moet ik zeggen dat ik laatste maanden eigelijk niet echt zat ben geweest, alhoewel ik bedoel ik kan nog logisch nadenken, naar huis fietsen enz.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#6
0,35 liter wijn dan
2 bier
1 liter wijn
1 mixie
2 bier



:beer: :openmouth: dan ben ik helemaal van de kaart :cry:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
laatst iets vreemds meegemaakt:
halve fles whisky op, 3duvels en stuk of 8pinten...
vriend (had alleen whisky binnen) was goed dronken maar ik ben op het eind van de avond perfect nuchter (bij wijze van spreken) naar huis gefietst
c
clowntjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vanadesse zei:
Het verschilt bij mij eigenlijk heel erg. De ene keer voel ik na een paar rosétjes dat ik wat licht word, en de andere keer kan ik drinken wat ik wil en voel ik gewoon helemaal niets.
Klik om te vergroten...

same here
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#9
een 3 kwart fles rum voor ik dronken ben zoals de piraten arrrrrrrrgh (rum) maar piraten kunnen beter drinken als mij hoor :beer:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ligt eraan als ik ook nog andere drugs gebruik doe ik het rustig aan,

maar als ik alleen alcohol doe :

we drinke meestal met ze 6'en 4 kratten en dan in de discotheek nog een stuk of 5 - 6.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad, alcohol lijkt onschuldiger dan het is.
Dat je op de laatste dag meer hebt kunnen drinken is logisch. Je lichaam is na 8 dagen kamp (neem aan 7 nachten feest haha) gewend aan alcohol, dat verklaard dus dat je de laatst dag veel meer op kunt.
Doet me denken aan mijn studententijd, feesten tot 6 uur en 7 uur in de bus om te gaan mountainbike of een speurtocht te lopen :P
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerste keer dat ik dronken was was denk ik op me 14e, 3 baco's en daar ging ik :)
Toen een tijd niks gedronken, naar een cafe gegaan en wel 8 bier gedronken. Flink kachel natuurlijk.

Tegenwoordig:

3/4 fles whisky en ik voel hem redelijk
Zonder te eten halve fles whisky

En toch word ik heel anders dronken als vroeger, aan het begin voel ik me helemaal top maar dit gevoel is na een uur weg en maakt plaats voor alleen de vaagheid van alcohol terwijl ik zelf nog redelijk nuchter denk te zijn. Jammer is dat.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekkere fles cava en ik heb de avond van m'n leven, 13%
Met een biertje of 6/7 ben ik ook al eeeeerg gezellig :rolleyes:
Maar met pastis duur 't wel een shot of 10 voordat ik echt dronken ben...

In iedergeval ben ik lekker goedkoop met uitgaan :grin:
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#14
er zijn 2 xen geweest dat ik veel heb gezopen in mijn leven eerste x
10 breezers 1 biertje in uhm 3 uurtjes
was lichtelijk aangeschoten


2de x was het
2 flessen passie
1 halve fles patrikov
1 fles pisang ambon en 2 biertjes over 6 uurtjes verdeeld
Was voledig nuchter
Vriend van me had minder op en was straal bezopen
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
hangt ervan af,de 1ne keer ben ik al dronken van 15 stuks,de andere keer van 1 bak bier...gisteren heb ik gaan drinken...had 50 euro afgehaald van de bankatomaat...1 pakje s&g sigaretten gehaald(prijs 5.25 ) eten(nadien het drinken uiteraard,want ik ga niet op café met mijn eetbenodigheden hé :tearsofjoy: ),kostprijs van eten:10.34. dus sigaretten en eten is was samen 15.59 euro.50 min 15.59 is 34.41 euro,die 34.41 gedeeld door 1.50 euro(prijs van 1 bier),dus dat was 22 bierkes(25 cl).
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Echt dronken misschien toch wel 4 flessen wijn van Liebfraumilch. Maar meestal word ik dronken door eerst twee flessen wijn te drinken en daarna aan het bier te gaan. Hoeveel bier het dan wordt zou ik echt niet weten.
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vanaf 9 uur s'ochtends aan het bier en dan s'avonds verder aan de whiskey tot diep in de nacht..
Toen was ik wel redelijk dronken :P
Maar hoeveel er in totaal in is gegaan? Geen idee..
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bier en wijn word ik eigenlijk niet meer dronken van, halve fles whiskey wel maar dan ga ik ook gelijk weer nokkie enz :P ! Hou het wel lekker bij een paar pilsjes
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#19
ongeveer 20 biertjes van 0,2l schat ik.
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik word bijna nooit zat ik kan best veel aan. Had halve liter whisky op en toen lach ik tog wel n beetje op de grond maar ik had zoizo al de hele dag bier op en raare vieze oekrainse sterke drank..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...20
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."