Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvies bier

vies bier

153 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
1,90 voor een sixpack schutters :rock:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
knolselderij zei:
Flameon zei:
Toch vind ik export goed bier om zo heel af en toe eens te drinken, zoals op festivals :grin:
Klik om te vergroten...

en zit je op die festivals op de pep is de vraag anders telt t niet
Klik om te vergroten...

Uiteraard, of 4 fluor :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Euroshopper festival! :rock:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
heineken smerig,

ik mot dat duitse bier niet.. maar een heineken bekleineren..? daar kan ik met m'n pet niet bij..

elke gozert is gek op heineken,zoniet,,,? nou dan ben je
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind Heineken te drinken, maar niet veel aan.
Ik heb laatst ontdekt dat ik Grolsch toch echt niet lekker vind. Doe er niet heel moeilijk over, maar ik drink liever Import dan Grolsch. Aan Grolsch zit gewoon een smaakje wat ik niet mag, dat zullen andere mensen wel juist weer lekker vinden.

Verder vind ik geen bier vies. er zijn dus hoogstens minder lekkere biertjes.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Euroshopper blikken zijn wel goor... AH pilsner halve liters daar in tegen zijn wel goed voor een avondje flink zuipen!

Grolsch :hearteyes: ! Maar zal wel voor echte mannen zijn ofzo :).
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Euro Shopper :hearteyes: Euro Shopper energydrink, Euro Shopper bier... :rockband:

Ik ben een Euroshopper :hearteyes:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sowieso bier..... :(
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#9
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#10
alcoholist zei:
euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..:tongueout: maar alsnog even goed,zeker voor dat geld
Klik om te vergroten...

ik leef op AH pilsener, liefst sixpack en als dat op is pak ik een mandje en vul ik die met halve liters :rock:
j
jason-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
welk bier merk vind je om uit te spuugen
ik alberthein euroshopper die halve liter blikken van circa 0.20 cent :kots:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit mag idd naar alcohol...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bavaria en Oranjeboom.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Grolsch
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cara pils (ik weet niet of ze dat ook in Nederland hebben)
Dat is eigenlijk een goedkoop biertje gemaakt door de Aldi winkelketen.
Kost ongeveer 20 cent oor een blikje.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Aldi bier en euroshopper, krijg ik echt niet binnen.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#17
endor zei:
Cara pils (ik weet niet of ze dat ook in Nederland hebben)
Dat is eigenlijk een goedkoop biertje gemaakt door de Aldi winkelketen.
Kost ongeveer 20 cent oor een blikje.
Klik om te vergroten...
Cara is te koop in Colruyt, niet Aldi. Maar ja, het is inderdaad een zeer slecht biertje.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buddha Cheese zei:
endor zei:
Cara pils (ik weet niet of ze dat ook in Nederland hebben)
Dat is eigenlijk een goedkoop biertje gemaakt door de Aldi winkelketen.
Kost ongeveer 20 cent oor een blikje.
Klik om te vergroten...
Cara is te koop in Colruyt, niet Aldi. Maar ja, het is inderdaad een zeer slecht biertje.
Klik om te vergroten...

Ow , dan zat ik fout. :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
DrippTone zei:
Klik om te vergroten...

Het blik zelf ziet er ook al niet aantrekkelijk uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."