#1
1,90 voor een sixpack schutters 


knolselderij zei:Flameon zei:Toch vind ik export goed bier om zo heel af en toe eens te drinken, zoals op festivals![]()
en zit je op die festivals op de pep is de vraag anders telt t niet


alcoholist zei:euroshopper is zeker goed,40cent voor een halve liter, vroeger waren die blikken zwart/groen achtig,nu rood met wit..maar alsnog even goed,zeker voor dat geld

Cara is te koop in Colruyt, niet Aldi. Maar ja, het is inderdaad een zeer slecht biertje.endor zei:Cara pils (ik weet niet of ze dat ook in Nederland hebben)
Dat is eigenlijk een goedkoop biertje gemaakt door de Aldi winkelketen.
Kost ongeveer 20 cent oor een blikje.
Buddha Cheese zei:Cara is te koop in Colruyt, niet Aldi. Maar ja, het is inderdaad een zeer slecht biertje.endor zei:Cara pils (ik weet niet of ze dat ook in Nederland hebben)
Dat is eigenlijk een goedkoop biertje gemaakt door de Aldi winkelketen.
Kost ongeveer 20 cent oor een blikje.
DrippTone zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."