Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"airrmail zei: en wat is een Freek? Klik om te vergroten... Dat zeg ik"
"Eeuwen geleden. Af en toe nog puur pijpje omdat ik niet meer rook."
"Snuiven, kan je rustig opbouwen en je voelt precies aan of je genoeg hebt gehad."
"Nee dat heb ik nou nooit, maar ik ga ook eigenlijk niet naar bed als het nog werkt. Die hallucinaties komen voor een groot deel door het slaapgebrek. Ik ben militair geweest en als je nachten door moest (lange stukken lopen met veel bepakking enzo na al dagen wakker te zijn), ging je ook rare gezichten zien in de rugzak van je voorganger, beestjes op de grond, wegen die er niet zijn enz. Guppen heette dat (GevechtsUitPutting). Was zelf laatst ook weer een weekendje aan de pep en op zondagavond zag ik steeds mensen langs mn raam lopen (ik woon op 2-hoog). Je weet wel dat die mensen er niet zijn maar toch kijk je steeds hehe"
"LaZeR zei: Hey, Ik heb hier zo brokjes speed liggen, maar versnijden gaat moeilijk ze vliegen alle kanten uit.. tips? Klik om te vergroten... Versnijden? Denk dat je gewoon klein maken bedoelt. Probeer es met een schilmesje"
"megatrippie zei: Een ervaring waarbij de ander al een gat in zijn lip zou oplopen was voor mij al genoeg geweest om het plezier volledig te vergallen. Klik om te vergroten... Aan de andere kant. Ook minder leuke ervaringen kunnen achteraf heel grappig zijn."
"Lijkt me zwaar kut in een ziekenhuis idd"
"Mensen, Ik heb al enige tijd dexamfetamine op recept (waarvan ik sporadisch een lage dosering neem) en neem daarnaast af en toe recreatief gewone pep. Omdat ik binnenkort voor langere tijd naar het buitenland ga en die dexamfetamine legaal mee mag nemen in tabletvorm vraag ik mij het volgende af: Is het mogelijk op de één of andere manier die dexamfetamine tabletten te zuiveren van de bindmiddelen zodat ik af en toe bij gelegenheid het op m'n eigen manier kan gebruiken? Ik weet dat, wanneer je niet al te sterke pep hebt, je het met aceton kan zuiveren van cafeïne. Weet iemand of dit ook werkt bij bindmiddelen? Ik zou niet weten waar die bindmiddelen uit bestaan. Tis afkomstig via de apotheek bij de magistrale bereider. Iemand een idee?"
"Ja ik denk dat het idd door die speed komt. Ik zou het idd een keer met vrienden doen als je nuchter bent, en zorg dat je genoeg en goeie pillen hebt. Weet je zeker dat je een goeie ervaring krijgt."
"Mensen zijn gewoon verzorgder dan 50 jaar geleden. Toen gebruikten ze geen deo, droegen ze oude versleten kleding en wassen deed je met koud water bij een wasbak. Een beetje zoals het er nu nog steeds aan toe gaat in Arabische landen en delen van Oost-Europa."