Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Op een lege maag werkt het sowieso sneller en harder, maar is niet ideaal als je hele nacht gaat feesten. Hoe hard of zacht je pil is speelt ook zeker mee. Als je kans hebt gewoon poeder van maken, in een bodempje water gooien en opdrinken. Pas wel op voor de smaak, want het kan in je mond achterblijven. Een andere tip wat bij mij goed werkt is na 30 minuten even naar buiten gaan, je lichaamstemperatuur wat laten dalen en na 5 minuten weer naar binnen. Je krijgt het weer warmer en als je temperatuur omhoog gaat komt gelijk dat gevoel mee"
"Nicotine Alcohol Wiet en Hasj Paddos XTC / MDMA MDA MDPV Cocaine Speed Lsd Ketamine S/R (Niet via IM/IV) Methoxetamine (MXE) Lachgas Mephedrone Methylone Butylone GHB Poppers 4-FA 3-FA αMT DPT 5-MEO-αMT 2c-b 2c-i 2c-e 6-apb (benzofury) 5-apb salvia (20x extract en 30 xextract) Absynthe met wormwood / Artemisia absinthium De bovenstaande heb ik bij sommige ook in combinatie gebruikt. Heroine staat er niet bij en zelfs niet op de "nog eens te proberen"-lijst, hoewel meth daar dan wel weer op staat. Mijn favoriten blijven toch mdma in een sociale/party/veel mensen situatie. En een dissociative (ketamine / mxe) voor met 1 of 2 andere voor chill momenten thuis bijvoorbeeld."
"Gebruik je toevallig medicijnen? Als mdma een erg korte tijd dat fijne gevoel geeft kan het eventueel aan je serotine niveau liggen. Ook krijg dat soort verschijnselen na te veel gebruik en tolerantie, maar als het je eerste waren gaat dat ook niet op. Bij een vriend van me die ADHD heeft hebben uppers ook erg weinig effect, ook een mogelijkheid maar dat geld ook weer niet voor iedereen. Dat je van Keta niets voelt heb ik geen verklaring voor behalve dat het geen keta geweest zou kunnen zijn Als je verder van geen van deze dingen last hebt zou ik het toch bij de kwaliteit van de drugs zoeken. Had het bij je vrienden hetzelfde effect?"
"Een van de minder slimmere dingen kwam na een weekend flink door feesten in mijn appartementje met een vriend, op diverse substanties gecombineerd met weinig slaap. Toen ik maandag na werk weer thuis kwam functioneerde ik nogsteeds op automatische pilot als resultaat van het weekend. Met te veel dorst, en te weinig denken, het eerste het beste AA flesje uit de koelkast pakken en in een keer op drinken. Na 15-20 minuten krijg ik toevallig een sms van de vriend "Niet het flesje met het kruis pakken uit je koelkast, daar zit meer in dan alleen energie drink". Ik in een duikvlucht de tafel over om het flesje te onderzoeken, en jawel, aan de onderkant van het etiket was een klein kruisje aanwezig. En als dat kruisje de mogelijkheid had, zat die mij nu hard uit te lachen. Ik ben in het algemeen erg voorzichtig met wegen en testen zodat ik de controle kan houden, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. dinsdag toch maar even afgebeld voor werk."
"Oh, dat had inderdaad handig geweest om erbij te vermelden. 350mg Mephedrone en 320mg 4-fmp, was ook niet bedoeld om in een keer op te drinken, en iets te veel voor het leuke. Daarna ook maar aangegeven dat hij voortaan de flesjes die hij maakt mee moet nemen, en niet in mijn koelkast moet laten staan, maar ach het gebeurd"
"Ik proefde wel degelijk wat, maar ik kon jammergenoeg de smaak van de 4-fmp pas thuisbrengen nadat ik zijn smsje gelezen had. Toen ging het lichtje branden Hoewel de combinatie leuk kan zijn, is het in die hoeveelheden af te raden. Toen beide substanties piekte kreeg ik er behoorlijke steken in mijn hoofd van. Maar goed, dat is meer iets voor een trip report als die nog komt"
"W.F.L. zei: Gelukkig besloot hij die AA niet te pluggen. Klik om te vergroten... Dat was de dag ervoor al fout gegaan, dus ging voor de standaard manier"
"Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen; 2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming. 2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +) 2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen."
"Amstel uit de tap. Dat kwamen we tegen bij kroegentocht, maar echt niet te drinken."