#1
Man_in_the_Box zei:Nee, hooguit een paar biertjes als er voetbal op tv is. Anders ook niet eigenlijk nu ik er over nadenk. Bier en voetbal zijn bij mij op de een of andere manier blijkbaar onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Same here. Alleen dronken worden lijkt me ook ontzettend saai. Sowieso gebruik ik zelden of nooit alleen drugs, maar alcohol alleen gebruiken lijkt me geen reet aan.
