Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

Ooit je zelf ALLEEN de tieves in gezopen ?

185 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Man_in_the_Box zei:
Nee, hooguit een paar biertjes als er voetbal op tv is. Anders ook niet eigenlijk nu ik er over nadenk. Bier en voetbal zijn bij mij op de een of andere manier blijkbaar onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Klik om te vergroten...

Same here. Alleen dronken worden lijkt me ook ontzettend saai. Sowieso gebruik ik zelden of nooit alleen drugs, maar alcohol alleen gebruiken lijkt me geen reet aan.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flesje wijn leegzuipen hangt bij mij toch wel tegen het de tyfus in zuipen aan,
2/3 biertjes en ik ben toch wel ver weg.
Maar alcohol werkt aardig sterk op mij.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, niet bepaald. Het komt heeeeel soms wel eens voor dat ik in mijn eentje achter de pc een flesje wijn leeg drink en daar dan aardig tipsy van word, maar mezelf in mijn eentje echt helemaal klemzuipen? Niet mijn ding... In gezelschap drink ik mezelf eigenlijk ook niet meer echt ladderzat (anders ga ik stomme dingen zeggen en kan ik zelfs ook echt strontvervelend worden...).Beetje been there, done that dus. :wink:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jupiler zei:
Ja niet echt alleen me ouders waren beneden :tearsofjoy:
(Fles wodka gesmokkeld naar boven toen=P)
En me beste maat zag het eigenlijk ook te filmen (webcam)
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je of was je toen?
J
JupilerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maddo17 zei:
Jupiler zei:
Ja niet echt alleen me ouders waren beneden :tearsofjoy:
(Fles wodka gesmokkeld naar boven toen=P)
En me beste maat zag het eigenlijk ook te filmen (webcam)
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je of was je toen?
Klik om te vergroten...
16 :P Voor me 16 dronk ik zelden alcohol btw :)
Sinds 2 dagen 17 :tearsofjoy:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Jupiler zei:
Maddo17 zei:
Jupiler zei:
Ja niet echt alleen me ouders waren beneden :tearsofjoy:
(Fles wodka gesmokkeld naar boven toen=P)
En me beste maat zag het eigenlijk ook te filmen (webcam)
Klik om te vergroten...

Hoe oud ben je of was je toen?
Klik om te vergroten...
16 :P Voor me 16 dronk ik zelden alcohol btw :)
Sinds 2 dagen 17 :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

nee man..kzou nie drinken als me ouders beneden waren.
Ik ben nu op een huisfeest en ben zooo erg aangeschoten :grin: Voel me echt een loner want de rest is een beetje nuchter, gvd-_-
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha ik nog nooit :P is eigenlijk nooit in me opgekomen om dat in me eentje te gaan doen :P
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja vaak zat. Zat dus.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychedelicchick zei:
haha ik nog nooit :P is eigenlijk nooit in me opgekomen om dat in me eentje te gaan doen :P
Klik om te vergroten...
Moet je eens proberen, lekker in bad zitten met een filmpje en een kratje koud pils...

Gonna love it....
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, nog nooit. Ik drink zoiezo niet alleen.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dronken zijn lijkt me erg vervelend als je alleen bent. Het leuke van alcohol vind ik juist slap ouwehoeren en jezelf voor lul zetten :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik in me eentje drink lach ik gewoon om mezelf :sunglasses:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik alleen drink ga ik gewoon zitten huilen en medelijden met mezelf zitten hebben :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind t geen aanrader omdat ik altijd iets te doen moet hebben alsk zat ben
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tenzij je schizofreen bent of de pech hebt van een siamese tweeling te wezen met je broer/zus ben je toch zeker wel n's een paar keer alleen per dag of in de week/maand? Aangezien ik dagelijks Alcohol consumeer heb ik me meer dan zeker al ettelijke malen alleen naar de tyfus gezopen. Denk dat het zelfs de grote meerderheid is bij mij als we over 'naar de tyfus zuipen' gaan spreken :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat klopt, als ik alleen zuip word ik ook moe. Daarom vind ik het ook niet zo leuk. Drink graag een glas alcohol na het werk, maar echt de tieves inzuipen doe ik niet vaak .... wat niet wilt zeggen dat het niet voorkomt, maar als het voorkomt dan is het niet zo dat ik op de grond in elkaar zak van zattigheid haha
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#17
cOsmicSerpent zei:
Ben met de assebak op bed nog in slaap gevallen, dus allemaal jointe peuke in mijn haar :confused: D
Klik om te vergroten...
:cry: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Zie nu echt zo'n verschrikte bos haar vol met peukjes&kickjes voor me. Alcoholaust approved.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heb vaak zat me de tyfus in gezopen. Dan zijn er wel anderen bij, maar ik ben dan de enige die nar de tyfus gaat. De rest houdt het bij 2 wijntjes en is bob :sunglasses:
S
StroopwafelLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja heb ik wel een paar keer gedaan. Maar het is gewoon veel minder leuk dan met vrienden. Met vrienden kan je lekker slap ouwehoeren, en ik word ook veel socialer door alcohol, wat betekent dat ik veel meer praat. (en normaal praat k niet zoveel)

En daar komt bij dat k heel weinig alcohol kan hebben. Geef mij, laten we zeggen, 3 halve liter blikken bier en ik ben dronken. ( als ik snel drink) Heel dom ik weet et maar k zuip nie zo vaak. Dus gewenning aan alcohol heb ik totaal niet
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#20
LeonR123 zei:
ja heb ik wel een paar keer gedaan. Maar het is gewoon veel minder leuk dan met vrienden. Met vrienden kan je lekker slap ouwehoeren, en ik word ook veel socialer door alcohol, wat betekent dat ik veel meer praat. (en normaal praat k niet zoveel)

En daar komt bij dat k heel weinig alcohol kan hebben. Geef mij, laten we zeggen, 3 halve liter blikken bier en ik ben dronken. ( als ik snel drink) Heel dom ik weet et maar k zuip nie zo vaak. Dus gewenning aan alcohol heb ik totaal niet
Klik om te vergroten...
Wat is daar nou weer stom aan?
Ik ben heel klein echt iniemieniemienie hahaha.
Maar ik ben ook redelijk snel dronken, en nou is mijn tolerantie wel wat hoog, omdat ik best veel zuip, maar ik vind het ideaal.
Ik hoef helemaal niet veel te zuipen als ik echt dronken wil zijn, scheelt voor mij geld, en plezier heb ik toch wel.
Geef mij een fles Malibu en een fles wijn en ik weet de volgende dag niks meer! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."