Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja vermoedde al zoiets, denk dan toch dat G slechter is, om de hoofdvraag van dit topic even te beantwoorden. Ik fitness zelf ook veel en het lijkt een heel aantrekkelijk alternatief maar op lange termijn denk ik dat het een stuk slechter voor je is!"
"Iedere recreatieve gebruiker die zichzelf onder controle denkt te hebben zou dit verhaal moeten lezen. Precies om deze redenen ben ik er ook mee gestopt. Het is onzin dat 1x per week gebruiken niet leidt tot afkickverschijnselen. Vooral in de angstige momenten de dagen na gebruik herken ik mezelf goed. Wij zijn gelukkig verstandig genoeg om op tijd de dreigende verslaving aan te zien komen, waar anderen er in mee worden gezogen."
"Herkenbaar, en ongetwijfeld de aanleiding tot al die verslavingen.."
"De link leggen tussen de enorm diepe 'comateuze' slaap en de daardoor makkelijk mogelijke verkrachting lijkt me essentieel voor een dergelijke film..."
"Afgezien van het bodybuilder element vind ik de vraag wel interessant, wat is slechter (geestelijk/lichamelijk)? één avond per week G of je één avond per week goed lam zuipen? Dit afgezien van het feit dat G verslavend werkt."
"Maar komt dat gevaar voor verslaving voort uit lichamelijke of geestelijke klachten na gebruik (zeg 1x per week)? Of is het verslavend omdat je een flesje in je koelkast hebt staan en het gewoon lekker is? Zelf heb ik weinig problemen om er vanaf te blijven als ik een flesje heb staan, maar mijn voorkeur voor een drug op een normaal avondje stappen gaat uit naar G (boven alcohol). Zorgt 1x G per week al voor tekenen van verslaving (geestelijk/lichamelijk) ?"
"Ik wou dat ik alcohol als drug wat meer kon waarderen, dan had ik niet zo de behoefte om andere zooi uit te proberen ..Nee dat is deels onzinnig natuurlijk, maar als ik goed veel drink word ik erg vervelend/agressief, heb er maar niks mee!"
"Het zijn meer de eerder genoemde moodswings, als ik drink als ik enigszins slecht ik m'n vel zit word ik gewoon irritant naar mensen toe, niet per se agressief.. bovendien is het slecht voor je lichaam, als sporter is het gewoon een onaantrekkelijke drug..daarnaast vindt mijn vriendin het té belachelijk dat ik wel eens andere drugs gebruik terwijl ze zelf regelmatig ongegeneerd hard zuipt in de kroeg, hypocriet in mijn ogen maar krijg dat er maar eens in!"