#1
Best grappig dat mensen drugs haten en met de vinger naar de drugs wijzen ipv zichzelf. ![:)]()


Winehouse zei:omdat mensen van alcohol heeeel vervelend worden
(met coke ook trouwens)
terwijl met de meeste andere drugs, mensen helemaal niet irritant gaan doen.
maar alcohol is wel lekker heur,
alleen voor je omgeving niet.
HetEindeVanAlles zei:Ik neig naar haat.
Maar het zal ermee te maken hebben dat mijn grootvader zich dood gedronken heeft, mijn nonkel een alcoholicus is, mijn moeder een ander (kut)mens wordt als ze gedronken heeft en ik niet echt veel plezierige ervaringen heb gehad met drank... Mijn vriendin heeft ook slechte herinneringen aan drank. En ik kots gemakkelijk.
Daarom heb ik besloten vanaf vandaag nooit meer te drinken. Ben 19 en ik zal nog veel rare gezichten krijgen als ik dit zeg maar Fuck It. Geef mij maar thc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."