Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nog een tip: probeer je ouders zoveel mogelijk te vertellen, ik heb al best wat geprobeerd, en ik vertel mijn ouders het ook gewoon allemaal, deels omdat dat gewoon fijner is, en deels dat ze kunnen ingrijpen als het fout gaat, maar mijn ouder pakken het daar in tegen ook echt goed op, ze stimuleren het niet maar laten me gewoon mn gang gaan, en mn pa zegt af en toe; "en zoon, hou je het wel allemaal in de gaten?" waarop ik gelukkig altijd volmondig ja kan zeggen! cheers"
"Die bovenste trip is van mij"
"heel eerlijk vind ik dat balkenende het niet slecht doet, goed is anders, maar last er van heb ik niet, en mijn naaste omgeving ookniet, het mag misschien wel niet vernieuwend zijn of vooruitsrevend, zijn beleid. maar de ervaring leert, mensen zijn niet gebaat bij veranderingen en over het oprotten van die christelijke partijen, deels mee eens deels niet. het is allemaal wat conservatief, maar het is niet verkeerd (behalve sgp dan) en ja, misschien is het CDA niet het best voor ons drugsgebruik, maar ik ken zat mensen die ook echt niet gemakkelijk aan hard drugs zouden moeten komen, omdat die al de hele dag opscheppen over hoeveel gram wiet ze wel niet in een joint hadden gedaan, drugs gebruik kan je leven veruimen, maar ook erg gauw je leven vernietigen, niet iedereen is zo verstandig als wij. en van de groen links en SP hou ik al helemaal niet, omdat dat gewoon links opositie gelul is wat binnen 40 jaar nog niet te halen is. geef mij maar lekker D66 ofzo, maar niet dat extreem linkse gelul met iedereen is gelijk. dat is namelijk niet waar. en sowieso de politiek slaat nergens meer op aangezien onze ministers nauwelijks verstand hebben van hun vak, zet verdomme een hoogleraar economie op dat ministerie van financien als minister, en niet bos die nog niet eens euro's naar dollars kan omrekenen. en partijen als pvv zouden niet mogen bestaan, omdat alleen maar kortzichtige domme mensen op zo'n lul stemmen die nergens zijn meningen beargumenteerd, en als hij het al doet, zijn het drogredenen. dus genoeg reden om dat systeem eens flink op de schop te doen."
"nou ik heb liever dat iemand zegt dat ik tien euro krijg, maar dat ik maar 5 euro krijg dan dat iemand zegt je krijgt niets, maar wel zijn woord nakomt"
"ach het gaat gewoon goed met nederland, we hebben gewoon een te hoge standaard."
"ja maar het gaat er om, da als zo on straks niet meer voorliegen we over iets anders gaan zeuren, en dan steeds over dingen die helemaal niet belangrijk zijn."
"zoals problemen die eigenlijk persoonlijke problemen zijn ipv maatschappelijke problemen, eh tis trouwens niet dat ik er met ze eens ben, maar als je er zo tegen bent, doe er wat aan, begin een revolutie, ga zelf in de politiek, maar het punt is, we maken ons veel te veel zorgen om problemen die er niet toe doen, die niet belangrijk zijn, nou en dat onze premier eens n keer liegt, gemiddeld liegen we 10x per dag, hij gheeft altijd camera's ed achter zich aan, wat denk je? hij is ook maar een mens."
"Inderdaad andyy, dat heb ik gezegd. en het is ook waar maar alleen met chocola met een cacao gehalte van 78% of hoger oid. vanwege de mao-remmende effecten van cacao"
"Hmm, weetje over leeftijden en drugs, je bent haar nicht toch? ze kijkt sowieso op tegen je, en als jij het goedkeurd dat ze drugs doet, wat je doet als je er bij bent, is dat erg onverstandig aangezien ze zo tegen je opkijkt. en sowieso kinderen van 14 (en ikzelf ook, ben 16, maar heb een goed stel hersennen, en ik weet dat je met heel veel shit gewoon echt moet uitkijken) hebben nog geen volgroeide hersenen en zeker op het gebied van inschatting van gevaren en dergelijken. dus ik vind het erg onverstandig want nu lijkt het voor haar heel normaal dat je drugs gebruikt. en dit is mijn eerste bericht op dit forum (heowel mijn trip report wel erop staat onder je voelen als een ei) dus, Halloa!"
"http://www.drugfreeworld.org/publicatio ... -marijuana ik kwam laatst deze website tegen, en heb even een paar filmpjes gekeken omdat ik toch geinteresseerd was, maar naarmate ik langer keek, des te meer ik mij ging ergeren aan de mensen die aan het woord waren. allemaal verhalen over hoe Wiet hun leven verpest heeft, en ik erger mij letterlijk dood aan deze propaganda, tuurlijk, drugs zijn potenieel gevaarlijk en je moet altijd uitkijken, ook met wiet. maar om nou te stellen dat als je wiet rookt je je leven verpest is gewoon onzin, mensen nog meer een mening hier over|?\\ (btw, ze zeggen ook dat hasj een residue is, die vrijkomt als je de toppen er afknipt, terwijl dat gewoon niet waar is, dus dat zegt genoeg over de research die ze gedaan hebben, anyways, kijk het filmpje maar)"