Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
78 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
en ook niet met ijs :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh miene hiemel ..., dan moest ik braken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom kotsen?

Kou verdoezelt de smaak dus als je het niet op kamer temp kunt drinken dan is het gewoon vies.

Ik drink Red Bull ook nooit koud. Alles op kamer temp.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Men zegt dat de smaak van wodka het beste tot smaak komt als het bevroren is. Of dat echt zo is weet ik niet. Ik drink het liefste alles koud :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
Klik om te vergroten...
haha herkenbaar of dat of hij haalt het niet lang genoeg om koud te worden
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ivoos zei:
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
Klik om te vergroten...

Mij ook! :hearteyes:
Liefst puur; soms mixxen :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wodka = Polen = Ik

Ik hou van wodka, een van de weinige alcoholische dranken die ik graag drink.

Ik had van lieve familie uit Polen ook 36 flessen hier thuis staan, deze zijn helaas wel allemaal op... Cadeautje voor mijn ouders, rebelse zoon maakte misbruik hiervan. Deed het altijd goed als verjaardagscadeau voor vrienden.

van Zoladkowa gorzka, Wyborowa tot Zubrówka hadden we hier thuis staan.

Die zuipschuiten daar tanken zich wel wat naar binnen, die 3 weken dat ik daar geweest ben hebben mijn oudooms élke ochtend bij het ontbijt al 100 ml naar binnen gewerkt...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
sow, en hoe functioneren die polen daarop?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Uh????????? Don't ask me


N beetje zoals mijn gestresste leraren leven op koffie I guess? Door de dag heen dronken ze niet zo veel, bij het opstaan 1 of 2 goeie glaasjes, 's middags 'n paar goeie glaasjes, en 's avonds nog een inslapertje.

Het was n vraag die ik eigenlijk aan jullie wilde stellen, is er een biologische verklaring dat deze kerels van 80 nog functioneren terwijl ze al hun hele leven zo ziekelijk veel sterke drank zuipen?
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen zaterdag was weer enorm gezellig. Mede dankzij goeie, ouwe Stoli.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tsja, ik kan me ook wel voorstellen dat je als het -26 graden is, zoals nu in Polen, je wat meer trek krijgt aan een borrel dan de mensen hier.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#14
harry123 zei:
OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
Klik om te vergroten...

stoli zeker

grey goose misschien niet overal, maar is wel te vinden
T
TopriaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Persoonlijk drink ik het liefst rode wodka in combinatie met een energiedrankje (Liefst Red Bull).
Smaakt erg lekker vind ik :)
R
RozzjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Puur is echt gestoord soieso altijd gemixt!

Woda & Cranberry is het beste!
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#17
een mix is altijd wel lekker weg te drinken

als je een goede, zuivere wodka (met evt. wat ijs) drinkt is daarentegen best goddelijk

alsof er een engeltje op je tong pist

:grin:
M
MarQuisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rode Wodka & Red Bull
ik had tijden dit niet gedronken maar toch wel weer leuk om te doen
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lekker wodka maar dan wel in cola of in een energydrankje ik drink dan wodka wolga.
Maar alle wodkas of alle bacardi smaken gaan er ook in
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#20
jam zei:
iemand ervaring met die zubrowka vodka, zo die met die grasspriet in en die bizon erop? Ik heb eens gezien hoe deze maken en vraag me nu echt af of het zo'n smaakverschil is, iemand die deze al geproefd heeft?
Klik om te vergroten...

de combi met appelsap is best goed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."