#1
en ook niet met ijs :P
haha herkenbaar of dat of hij haalt het niet lang genoeg om koud te wordenChris Pontius zei:Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
Ivoos zei:Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naarZonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...
Nee, geef mij maar
![]()
harry123 zei:OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
jam zei:iemand ervaring met die zubrowka vodka, zo die met die grasspriet in en die bizon erop? Ik heb eens gezien hoe deze maken en vraag me nu echt af of het zo'n smaakverschil is, iemand die deze al geproefd heeft?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."