Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand ervaring met die zubrowka vodka, zo die met die grasspriet in en die bizon erop? Ik heb eens gezien hoe deze maken en vraag me nu echt af of het zo'n smaakverschil is, iemand die deze al geproefd heeft?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wie van de leden lust ook wel eens graag een glaasje wodka?
Welke wodka drink je dan? En hoe drink je het? (gemixed, puur).

Ik vind het persoonlijk heerlijk om de wat duurdere wodka's af en toe eens te drinken.
Een glaasje per avond en lekker nippen :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb thuis veel verschillende flessen vodka staan, maar ken de namen echt niet uit me hoofd.
Meestal koop ik vodka als ik wel wil drinken, maar geen geld voor whisky heb. 9/10 keer shot ik het puur, maar sinds kort drink ik het ook weleens met 7-up/sprite, extra citroensap en wat ijsblokjes.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met sprite is wodka inderdaad heel goed te drinken of in vruchtensap.
Maar het beste blijft puur en genieten van de smaak, maar dan doe ik het wel rustig nippen :grin:
Ik heb nooit zo van wodka gehouden, maar sinds kort ben ik het toch gaan waarderen ... na dat ik eens goeie (poolse) wodka heb gekregen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee man!! goedkope met sinasappelsap :rock: beste alcohol op bier na
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zal wel verziekt zijn door de whisky. :P
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jaaaaa vodka :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
mwa af en toe n goed wodkaatje is wel lekker (goede wodka smaakt niet naar alcohol) maar meestal is het tog wel de goedkopere (tot 15 euro per fles) die bij de redbull gaat
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10


:hearteyes:

meestal met energy drank en af en toe zoals pontius 'm omschrijft,
dat extra citroen/limoensap maakt het ook echt lekker :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11



standaardje met red bull
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ook ik ga me hier maar melden. :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vodka doet me niet zo veel. Ik ben meer een whiskey man.

Al kan een goede vodka op zich wel aangenaam zijn, maar goedkope bagger mix ik lekker door m'n red bull (of liever nog Go Fast :tearsofjoy: ) .

Olle
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ivoos zei:
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
plaatje
Klik om te vergroten...

Oom Klaas zei:
meestal met energy drank en af en toe zoals pontius 'm omschrijft,
dat extra citroen/limoensap maakt het ook echt lekker :grin:
Klik om te vergroten...

En de meeste wodka is alcohol met water.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wodka is eigelijk de enige sterke drank die ik drink, met heel af en toe als uitzondering een glaasje whisky.
Het liefst puur hierzo, maar als je het mixt met een lekker drankje is het ook te doen. :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lekker man. El-Cheapo wodka halen bij de gall&gall en lekker shotjes naar binnen werken.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe kon dit topic me zijn ontgaan xD.

Ik drink de laatste tijd regelmatig Zubrowka. :beer: :grin:
Zalige mix met Appelsientje en naarmate je verder de fles in drinkt veranderen de sap/wodka verhouding dramatisch :wink:.



+



=

c
corpoaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bese Flameon,

Het verschil tussen de €5 vodka en die van €15

De fles vodka van €5 euro verkoopt zonder marketing en reclame en is een snelle mengeling van alcohol en water (letterlijk met hoge druk tegen elkaar aangespoten)--> smaak kan elke batch verschillen. (vb aldi vodka)
Hoe meer productie hoe beter. Meestal produceren deze producenten meerdere vodka's om een grotere afzet te creeeren.


Middenmoot vodka laten we zeggen tot 15 euo/
Zei hebben een enorme marketing als ruggengraat+ gaan een eigen smaak creeeren die je kan erkennen. (smirnoff, eristoff, absolut)
Geld op de eerste plaats/ als de productie maar blijft stijgen :wink:

Marketing vodka: Zelfde als middenmoot maar wegens marketing uber duur (grey goose--> suckt ,...)
Heb je de betere marketing vodka's met een goede kwaliteit (Belvedere, cavoda,chopin)
Kwaliteit = belangerijk maar voornamelijk geld verdienen is hun visie.

Duurdere vodka's/ normale marketing: excellente kwaliteit/ kleine productie.
Consumeer hen aub puur en behandel ze met respect.
Geld verdienen op 2de plaats/ 1ste plaats= kwaliteit.


greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."