Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
77 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#2
harry123 zei:
OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
Klik om te vergroten...

stoli zeker

grey goose misschien niet overal, maar is wel te vinden
T
TopriaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Persoonlijk drink ik het liefst rode wodka in combinatie met een energiedrankje (Liefst Red Bull).
Smaakt erg lekker vind ik :)
R
RozzjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Puur is echt gestoord soieso altijd gemixt!

Woda & Cranberry is het beste!
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#5
een mix is altijd wel lekker weg te drinken

als je een goede, zuivere wodka (met evt. wat ijs) drinkt is daarentegen best goddelijk

alsof er een engeltje op je tong pist

:grin:
M
MarQuisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rode Wodka & Red Bull
ik had tijden dit niet gedronken maar toch wel weer leuk om te doen
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker wodka maar dan wel in cola of in een energydrankje ik drink dan wodka wolga.
Maar alle wodkas of alle bacardi smaken gaan er ook in
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#8
jam zei:
iemand ervaring met die zubrowka vodka, zo die met die grasspriet in en die bizon erop? Ik heb eens gezien hoe deze maken en vraag me nu echt af of het zo'n smaakverschil is, iemand die deze al geproefd heeft?
Klik om te vergroten...

de combi met appelsap is best goed
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wodka is prima om gewoon toeter te worden. Whiskey is meer om toeter te worden, maar dan met smaak.

Stolichnaya is eigenlijk de enigste wodka die ik drink. Puur prima te doen, en voor 20,- de liter een goeie prijs.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#11
jam zei:
ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P
Klik om te vergroten...

Excuzi ik had je feitelijke vraag een beetje gemist: proef je die grasspriet.

Ik vind dat er wel meer smaak aan zit, dan standaard wodka, er zit een aangename twist in.

Dat is wel een mening gebaseerd op persoonlijke ervaring.

Het kan ook nog eens gebaseerd zijn op een vooringenomen idee, en niet perse waar zijn.

Denk maar eens aan de blinde product testen die ze weleens doen bij consumenten programma's.

Het zou wel grappig zijn om dat ook bij Wodka te doen. Kijken of je er ver naast zit of niet :)
M
MarkDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wodka is altijd geweldig als je naar de tering wilt, op de een of andere manier krijg ik er ook bijna nooit katers van, terwijl dat met bier geregeld zo is :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Van Stoli heb ik de dag erna nergens last van ( ja, dat ik na 4 uur slaap nog steeds zat ben, maar soit ). Van Gall&Gall Wodka heb ik echter nog 3 dagen hele erge last van mijn keel. Als ik drink terwijl het nog niet over is komt de pijn 's ochtends weer terug, al is het maar 1 pils. ( tijdens het drinken verdwijnt te pijn uiteraard compleet). Jammer, want voor een tientje heb je 700ml wodka.

Stoli is voor mij persoonlijk de wodka om voor te gaan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
wow knol die heb ik hier ook staan.
Enne toch wat wodka fanaten hier :grin:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thnx chris :]!

Sorry, had niet alles gelezen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
brutus420 zei:
moskovskaya :rock:
Klik om te vergroten...
Haha, ja die is wel lekker hard.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Duidelijk pieter! :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben zelf gek op vodka, ik koop altijd Wyborowa (18 euro per fles bij g&g) heerlijke poolse vodka. Ik doe gemiddeld 3/4 maanden per fles en drink het alleen puur. Ik vind het zonde om te mixen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jezus dan doe jij lang over een fles kerel :wink:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vodka drinkingggggggggg :sunglasses: :grin:

Had nog een flesje



staan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."