#1
OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
harry123 zei:OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
jam zei:iemand ervaring met die zubrowka vodka, zo die met die grasspriet in en die bizon erop? Ik heb eens gezien hoe deze maken en vraag me nu echt af of het zo'n smaakverschil is, iemand die deze al geproefd heeft?
jam zei:ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P
Haha, ja die is wel lekker hard.brutus420 zei:moskovskaya![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."