Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
c
corpoaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ps ik ben geen finlandia fanaat

Hun productie is momenteel 42 miljoen flessen op jaarbasis :wink:
dat is 1.33 fles dat er geconsumeerd wordt per seconde.

Maar kan wel een goede vodka zijn voor cocktails op basis van koriander en gember.

greetz
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
Wie is finlandia fanaat?
Klik om te vergroten...

Ik ben wel een liefhebber van die Finlandia variant met een limoensmaakje eraan. :grin:
Finlandia 'naturel' vind ik zich niet onderscheiden van andere wodka's.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind wodka beter te doen als je hem koud legt...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Ik vind wodka beter te doen als je hem koud legt...
Klik om te vergroten...
Ijskoud dan wel .... in de vriezer!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tot je het ijs van de fles kan krabben...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
Ik vind wodka beter te doen als je hem koud legt...
Klik om te vergroten...
Hoe anders?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik drink het bijna nooit koud
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
ik drink het bijna nooit koud
Klik om te vergroten...
:(
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#9
en ook niet met ijs :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oh miene hiemel ..., dan moest ik braken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom kotsen?

Kou verdoezelt de smaak dus als je het niet op kamer temp kunt drinken dan is het gewoon vies.

Ik drink Red Bull ook nooit koud. Alles op kamer temp.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Men zegt dat de smaak van wodka het beste tot smaak komt als het bevroren is. Of dat echt zo is weet ik niet. Ik drink het liefste alles koud :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Ik vind dat vodka makkelijker naar binnen gaat als het koud is. Ik ben er alleen te lui voor om het koud te zetten.
Klik om te vergroten...
haha herkenbaar of dat of hij haalt het niet lang genoeg om koud te worden
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ivoos zei:
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
Klik om te vergroten...

Mij ook! :hearteyes:
Liefst puur; soms mixxen :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wodka = Polen = Ik

Ik hou van wodka, een van de weinige alcoholische dranken die ik graag drink.

Ik had van lieve familie uit Polen ook 36 flessen hier thuis staan, deze zijn helaas wel allemaal op... Cadeautje voor mijn ouders, rebelse zoon maakte misbruik hiervan. Deed het altijd goed als verjaardagscadeau voor vrienden.

van Zoladkowa gorzka, Wyborowa tot Zubrówka hadden we hier thuis staan.

Die zuipschuiten daar tanken zich wel wat naar binnen, die 3 weken dat ik daar geweest ben hebben mijn oudooms élke ochtend bij het ontbijt al 100 ml naar binnen gewerkt...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
sow, en hoe functioneren die polen daarop?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uh????????? Don't ask me


N beetje zoals mijn gestresste leraren leven op koffie I guess? Door de dag heen dronken ze niet zo veel, bij het opstaan 1 of 2 goeie glaasjes, 's middags 'n paar goeie glaasjes, en 's avonds nog een inslapertje.

Het was n vraag die ik eigenlijk aan jullie wilde stellen, is er een biologische verklaring dat deze kerels van 80 nog functioneren terwijl ze al hun hele leven zo ziekelijk veel sterke drank zuipen?
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Afgelopen zaterdag was weer enorm gezellig. Mede dankzij goeie, ouwe Stoli.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tsja, ik kan me ook wel voorstellen dat je als het -26 graden is, zoals nu in Polen, je wat meer trek krijgt aan een borrel dan de mensen hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."