Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wodka is prima om gewoon toeter te worden. Whiskey is meer om toeter te worden, maar dan met smaak.

Stolichnaya is eigenlijk de enigste wodka die ik drink. Puur prima te doen, en voor 20,- de liter een goeie prijs.
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#3
jam zei:
ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P
Klik om te vergroten...

Excuzi ik had je feitelijke vraag een beetje gemist: proef je die grasspriet.

Ik vind dat er wel meer smaak aan zit, dan standaard wodka, er zit een aangename twist in.

Dat is wel een mening gebaseerd op persoonlijke ervaring.

Het kan ook nog eens gebaseerd zijn op een vooringenomen idee, en niet perse waar zijn.

Denk maar eens aan de blinde product testen die ze weleens doen bij consumenten programma's.

Het zou wel grappig zijn om dat ook bij Wodka te doen. Kijken of je er ver naast zit of niet :)
M
MarkDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wodka is altijd geweldig als je naar de tering wilt, op de een of andere manier krijg ik er ook bijna nooit katers van, terwijl dat met bier geregeld zo is :grin:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Van Stoli heb ik de dag erna nergens last van ( ja, dat ik na 4 uur slaap nog steeds zat ben, maar soit ). Van Gall&Gall Wodka heb ik echter nog 3 dagen hele erge last van mijn keel. Als ik drink terwijl het nog niet over is komt de pijn 's ochtends weer terug, al is het maar 1 pils. ( tijdens het drinken verdwijnt te pijn uiteraard compleet). Jammer, want voor een tientje heb je 700ml wodka.

Stoli is voor mij persoonlijk de wodka om voor te gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."