Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dr0gz zei: Ik ga binnenkort naar een festival en daar wil ik als het mogelijk is 10 uurtjes goed los gaan. De bijwerkingen van 4fmp/ghb (wat nu bekend is) vind ik wel te doen. Geen zin in mdma of een andere zwaardere drugs. HelaaS werkt het chille gevoel van 4fmp maar 3 uurtjes, hoe kan ik die werking zo lang mogelijk verlengen? Bijpakken heeft geen zin? Dacht zelf aan ghb. Tips???? 4 ml ghb voel ik De capsule van 4fmp maak ik 195 mg. Klik om te vergroten... Zo kort maar? Ik voelde het bijna 9 uur me maar 40 mg. Maar ik kan ook al goed stoned worden van 0,1 gram wiet dus heb van de meeste dingen neit veel nodig"
"Ik ben wel wat gewend als het om paddo's gaat, maar wat voor gevaarte er nu naar boven komt dat is gewoon insane damn wat een bakbeest zeg. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"PepTalk zei: Da's een flinke ja! Als ze zo tegen het randje aan groeien oppassen voor contaminatie. Anders gewoon iets voortijdig oogsten Klik om te vergroten... Hmm never knew that, iig bedakt voor de tip!"
"LukHasj zei: Nog wat extra info.. Die ene op de onderste foto rechts onder is ipv donker nu echt donker geworden. De rest nog niet echt. Ook is de vorm van de hoed niet helemaal goed te zien op de fotos maar die was gewoon rond over het algemeen (beschadigd tijdens transport) en bij sommige stond die wel gebobbelt naar boven, maar de ergste heb ik niet meegenomen. Klik om te vergroten... Ik zou persoonlijk nooit op zoek gaan naar dat soort dingen, de kans is aanzienlijk aanwezig dat je met een giftige soort te maken hebt. Ik zou dat risico niet willen nemen. Sowieso moet je echt iemand meenemen die verstand van zaken heeft, die dus echt veel verstand heeft van paddestoelen in het algemeen. Het liefst iemand die er voor gestudeerd heeft en er dagelijks mee werkt. Ik denk ook dat je aan foto niet kunt zien of het de goede zijn, ze zien er iig heel anders uit dan deze kaalkopjes { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ik zou als ik jou was gewoon 40 euro besteden voor een kweek setje, dan weet je zeker dat je het goede hebt en niet dat je straks dood ziek op bed ligt."
"LukHasj zei: Stunner je hebt gelijk.. Kan die dingen net zo goed wegpleuren want al de "internet knowhow" in de wereld gaat me niet helpen hier. Somme zijn meteen gekneusd en zijn nou paars van kleur zoals je zou verwachten, sommige uit prakties diezelfde vierkante meter kneuzen niet. Ik was verkocht toen ik zag dat er een zwarte tussen stond vannochtend.. Maar ik vertrouw niks meer. Zoveel soorten die op deze lijken en nog giftig of kankerverwekkend zijn ook. Mja Als iemand het zeker weet? Hoor ik het graag natuurlijk. Klik om te vergroten... Koop gewoon zon setje, ga er een beetje mee rommelen en wacht tot de eerste kleine vriendjes hun kopje laten zien. Dat gevoel is eig best wel leuk, mijn dag kon iig niet meer stuk toen ik de eerste paddestoeltjes zag bovenkomen"
"Hoi ik ben al een tijdje bezig met me setje en ik vroeg me af of me paddos al rijp zijn om geplukt te worden. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Aub alleen een reactie als je weet waarover je praat."
"Svali zei: Aub alleen een reactie als je weet waarover je praat. Klik om te vergroten... Nogal een onnodige zin inderdaad. Klik om te vergroten... Dat vind ik niet, als je naar dit soort informatie zoekt op internet, vind je overal een ander antwoord. De een zegt dit en de ander dat. Soms is sommige informatie zelfs tegenstrijdig. Dus dan heb ik liever iemand die echt weet waarover die praat die ervaring heeft, dan mensen die denken dat het zo is."
"Misschien dat ik dit een beetje laat post, maar ik ben Ecuadoraanse paddos aan het kweken. En ik wou jullie even versassen met een plaatje van de groei so far. Ik heb de set nu net nog geen 2 weken en ze zijn al redelijk groot gegroeid Ze kwamen eigenlijk al boven na 10 dagen fso. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Arent they lovely? lijken net allemaal potloodventers Anyway, ik zal elke dag een fotoke posten hoe het met de paddokes gaat"
"mandragora zei: waw, had ik die hier ook maar staan. is dit je eerste keer dat je paddo's kweekt? ben benieuwd om ze te zien evolueren... grts Klik om te vergroten... Yep, dis mijn eerste keer. Ben tot nu toe tevreden met het resultaat so far"
"Flameon zei: Wie van de leden lust ook wel eens graag een glaasje wodka? Welke wodka drink je dan? En hoe drink je het? (gemixed, puur). Ik vind het persoonlijk heerlijk om de wat duurdere wodka's af en toe eens te drinken. Een glaasje per avond en lekker nippen Klik om te vergroten... Ik lust bijna alle wodka en ik drink het meestal puur, ik pak meestal die van Esbjaerg fsoziets dies lekker goedkoop, smaakt goed en zit 40% in"