Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet wodka topic

Het wodka topic

144 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ivoos zei:
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
Klik om te vergroten...

Mij ook! :hearteyes:
Liefst puur; soms mixxen :)
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wodka = Polen = Ik

Ik hou van wodka, een van de weinige alcoholische dranken die ik graag drink.

Ik had van lieve familie uit Polen ook 36 flessen hier thuis staan, deze zijn helaas wel allemaal op... Cadeautje voor mijn ouders, rebelse zoon maakte misbruik hiervan. Deed het altijd goed als verjaardagscadeau voor vrienden.

van Zoladkowa gorzka, Wyborowa tot Zubrówka hadden we hier thuis staan.

Die zuipschuiten daar tanken zich wel wat naar binnen, die 3 weken dat ik daar geweest ben hebben mijn oudooms élke ochtend bij het ontbijt al 100 ml naar binnen gewerkt...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
sow, en hoe functioneren die polen daarop?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uh????????? Don't ask me


N beetje zoals mijn gestresste leraren leven op koffie I guess? Door de dag heen dronken ze niet zo veel, bij het opstaan 1 of 2 goeie glaasjes, 's middags 'n paar goeie glaasjes, en 's avonds nog een inslapertje.

Het was n vraag die ik eigenlijk aan jullie wilde stellen, is er een biologische verklaring dat deze kerels van 80 nog functioneren terwijl ze al hun hele leven zo ziekelijk veel sterke drank zuipen?
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Afgelopen zaterdag was weer enorm gezellig. Mede dankzij goeie, ouwe Stoli.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tsja, ik kan me ook wel voorstellen dat je als het -26 graden is, zoals nu in Polen, je wat meer trek krijgt aan een borrel dan de mensen hier.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
wow knol die heb ik hier ook staan.
Enne toch wat wodka fanaten hier :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ivoos zei:
Eristoff is toch gewoon alcohol met water, dat smaakt toch nergens naar :confused: Zonder iets van sap of zo erbij is het echt niet te drinken...

Nee, geef mij maar
plaatje
Klik om te vergroten...

Oom Klaas zei:
meestal met energy drank en af en toe zoals pontius 'm omschrijft,
dat extra citroen/limoensap maakt het ook echt lekker :grin:
Klik om te vergroten...

En de meeste wodka is alcohol met water.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wodka is eigelijk de enige sterke drank die ik drink, met heel af en toe als uitzondering een glaasje whisky.
Het liefst puur hierzo, maar als je het mixt met een lekker drankje is het ook te doen. :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekker man. El-Cheapo wodka halen bij de gall&gall en lekker shotjes naar binnen werken.
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe kon dit topic me zijn ontgaan xD.

Ik drink de laatste tijd regelmatig Zubrowka. :beer: :grin:
Zalige mix met Appelsientje en naarmate je verder de fles in drinkt veranderen de sap/wodka verhouding dramatisch :wink:.



+



=

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben toch eens benieuwd hoe appelsap en wodka smaakt, moet toch wel lekker zijn blijkbaar :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wil er dan wel aan toevoegen dat elke wodka met appelsap wel lekker is, maar dat Zubrowka met appelsap toch echt een gevalletje apart is. :beer:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
8 euro de fles bij de Gall² :grin:

D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
die had ik vorige keer ook maar volgens mij was het 9 euro
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
die had ik vorige keer ook maar volgens mij was het 9 euro
Klik om te vergroten...

Ik haal hem altijd voor 8.30
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gall & Gall @ spijk
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok, had natuurlijk kunnen weten dat die G&G bij rotterdam beurs duurder is.
c
corpoaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi,

Heb sinds kort mijn eigen (v/w) odka op de markt gebracht.

Nu wat ik regelmatig hoor van veel mensen is dat alle vodka's hetzelfde zijn. Gewoon alcohol met water. Ik zou dit graag tegenspreken.

Kenmerkend aan goedkope vodka= rauwe smaak wegens slechte en snelle destillatie + weinig tot zelfs niet gefilterd.

Persoonlijk vindt ik ook enorm veel duurdere vodka's op niet trekken (pure marketing en geldklopperij waarbij het productieproces niet lang mag duren)

Ik zou graag een woordje meer uitleg geven over mijn vodka maar dit zou waarschijnlijk bekeken worden als reclame. "moderators" Indien dit mag en jullie dit lezen, ben ik zeker bereid wat meer uitleg te geven :wink:.

Met vriendelijke Groet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."