#1
Flameon zei:Areyouexperienced? zei:Toch heb ik schrik om ooit met de auto te rijden. Met de auto rijden is gewoon makkelijker.
Dat betwijfel ik. Een auto heeft dan wel vier wielen en misschien wat meer evenwicht, maar hij gaat ook veel sneller en als het fout gaat dan gaat het vaak goed fout. Je reactievermogen neemt een stuk sneller af en je ziet ook alles niet meer zoals je het moet zien.
Een feest kan ook gezellig zijn zonder alcohol
Je hebt gelijk, laten we zeggen dat het comfortabeler is
Nuja, m'n brommer is gestolen dus nu rijd ik zowiezo met de fiets.
Ik ben mij zeker bewust van de gevaren die ontstaan bij het rijden onder invloed.
Heb verplicht verkeersles moeten volgen na een kapot licht.. :P
Zoals ik al zei heb ik ooit beschonken op de brommer gereden, ik besefte achteraf wel dat het heeel fout was hoor. En met de auto: no way dat ik daar met iets van drugs in m'n systeem instap.
Zeer onverantwoord, maar we leuke verhalen achteraf die ik kon horen :P