Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"5 - 10 plantjes kan ik ni me zekerheid zeggen dat je ze zo hard gaat rieken, heb zelf nog maar 1 kweek achter de rug, waren 2 plantjes in een kleine ruimte, als je aan de andere kant van de deur ston rook je niks, in de kamer zelf een licht geurtje, maar overlast zullen ze er zeker niet van hebben"
"ik heb ooit is 2 of 3 gram white widow gekregen van een vriend die al 1 jaar en 2 maand gestopt was met blowen en het nog had liggen was de beste ww die ik ooit heb gehad, zo lang laten liggen had er zeker niks slecht aan gedaan"
"geen flauw idee hoe je pudding maakt maar als je gewoon eerst hasjmelk maakt, die dan gebruikt voor de pudding moet het wel lukken denk ik"
"heb net men eerste kweekje geoogst maar heb nu hele hoop knipafval in men vriezer liggen was eerst aan het denken van hasj te maken maar dat lijkt me nogal veel werk dus dacht van er mss iets van te koken ofzo,iemand misschien enige suggesties en wa uitleg hoe dit te doen"
"als ik eraan begin dan slaap ik niet voor alles op is... probleem is beetje dat ik alleen per 6gr kan gaan halen, dus dan kan dat soms een paar dagen duren als ik het niet in huis heb heb ik ook geen problemen om niks te gaan halen... nu toch niet meer"
"is nooit men bedoeling van alles in een keer op te maken maar dan wil ik gaan slapen, en dan lig je daar in je bed en na een tijdje denk je... wat doe ik hier eigelijk dan kom ik er maar trug uit, draai er eentje en begin maar terug voort te doen nu is weer zo een van die momenten moet straks om half 11 ergens zijn dus benzos zijn ook geen optie, niet dat ik dat erg vind"
"was 13 of 14, toen ik bijna 17 was is het dagelijks blowen begonnen nu wel spijt van dat ik er toen niet nog een paar jaar met had gewacht, maarja, als je jong bent"
"als ik stoned ben zit ik er altijd zo chill bij eigenlijk niks irriteerd mij dan"
"in tillbutg zijn de shops terug open voor iedereen"
"zonder afzuiging ga je het altijd wel rieken, maar een echt "walm" gaat er ni echt hangen, zeker niet "low budget", als je dr ni op let riek je het ni eens (tenzij in de kamer waar de plant staat natuurlijk, daar riekt het wel aangenaam )"