#1
Precies! Wat rijden onder invloed betreft is enkel de gesimuleerde modus verantwoord:

Carlitos zei:Ikzelf zou het nooit doen.
Heel af en toe onder invloed van pep als het genoodzaakt is.
Maar ik snap wel waarom sommige het toch doen.
Een oude collega van me heeft best wel alcoholgewenning opgebouwd in zijn leventje.
Na een biertje of 10 rijd ie nog steeds hetzelfde.
Ik heb hem er daarna op geattendeerd dat je in theorie dronken bent maar in praktijk dus niet.
²raizeredge zei:ben er fel tegen. iedereen die het doet moeten ze gelijk het rijbewijs af pakken.
Dubz zei:Teveel drinken + alcohol = NOT DONE, en wat mij betreft mogen ze mensen die met teveel alcohol in hun bloed jarenlang het rijbewijs afnemen. Ik wou dat ze het bij mij hadden gedaan, dan had ik het veel eerder geleerd.
Geweldig die dingen.Chris Pontius zei:Bob-bussen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."