#1
Netjes, zo hoort het ook. Ik vind het soms alleen kut als mensen je alcohol aanbieden als ze weten dat je met de auto bent. Kan ik erg boos om worden!
Carlitos zei:Ikzelf zou het nooit doen.
Heel af en toe onder invloed van pep als het genoodzaakt is.
Maar ik snap wel waarom sommige het toch doen.
Een oude collega van me heeft best wel alcoholgewenning opgebouwd in zijn leventje.
Na een biertje of 10 rijd ie nog steeds hetzelfde.
Ik heb hem er daarna op geattendeerd dat je in theorie dronken bent maar in praktijk dus niet.
²raizeredge zei:ben er fel tegen. iedereen die het doet moeten ze gelijk het rijbewijs af pakken.
Dubz zei:Teveel drinken + alcohol = NOT DONE, en wat mij betreft mogen ze mensen die met teveel alcohol in hun bloed jarenlang het rijbewijs afnemen. Ik wou dat ze het bij mij hadden gedaan, dan had ik het veel eerder geleerd.
space scientist zei:Met de motor of auto drink ik geen druppel alcohol of gebruik ik drugs
Op de brommer is het een ander verhaal, daar op rij ik eigenlijk elk weekend aangeschoten of onder invloed van benzo's,coke en de hele mikmak. Zeg niet dat het goed is, en ben daardoor ook 1 keer in het ziekenhuis beland. Ben gewoon te lui om te gaan fietsen, geen goede eigenschap van me zelf dus![]()
Casplantje. zei:Ik heb één keer autogereden 'uit noodzaak' toen ik een biertje of 4-5 op had. Een vriend van me had de laatste bus naar huis gemist en hij moest van Apeldoorn naar Eerbeek (ong. 15-20km) en vroeg me of ik hem daarom naar huis kon brengen. Ik voelde me toch een beetje een lul als ik het niet zou doen en ben dus toen wel in de auto gestapt en heb toen erg goed gereden. Ik was enorm voorzichtig en alert. Vooral ook omdat ik een kilometerslange donkere weg langs het Apeldoorns kanaal moest rijden, waar al zo veel mensen zijn verongelukt.
In principe doe ik het niet, maar als er zicht weer een zelfde soort situatie voordoet en ik heb weer hetzelfde aantal biertjes op zal ik het waarschijnlijk wel weer doen. Na 5 biertjes ben je ook nog niet dronken, hoogstens een beetje aangeschoten..
KoxBox zei:Op mijn brommer vaak genoeg apestoned gezeten.
Dronken ben ik nooit op mijn brommer gestapt, dat is gewoon zelfmoord.
edwin__ zei:KoxBox zei:Op mijn brommer vaak genoeg apestoned gezeten.
Dronken ben ik nooit op mijn brommer gestapt, dat is gewoon zelfmoord.
Stoned rij je het beste, 1 met de brommer samengesmolten met de weg.. Alleen naar de andere kant van Nederland navigeren met slechts 1 post-it gaat dan wat lastiger
neem een taxi idd of betaal heel je leven voor een ander zijn leven grtzFlameon zei:Het probleem van alcohol is dat je je gaat overschatten en het tunneleffect. Je ziet prima wat voor je gebeurd, maar rechts en links zie je weinig tot niks. Daarbij is je reactie vermogen veel minder scherp.... dus een auto die voor je remt / een moeder met kinerwagen die oversteekt en die fietser zonder licht zie je veel te laat. Wil je zuipen, neem een taxi!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."