Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou.. ik dan dat je het toch wel in je neus zal voelen"
"Ik ben ook sinds maandag gestopt met doordeweeks blowen en wil er uiteindelijk ook wel helemaal mee stoppen... na zo goed als 6 jaar dagelijks blowen. Heb echt vaak nee moeten zeggen deze week, maar lukt goed hoor"
"een bats roken."
"ExceptionalInsight zei: Willemijn zei: ik was 10weken gestopt en er zat nog wat thc in m'n bloed Klik om te vergroten... Says who? Klik om te vergroten... Lijkt mij dat hij zijn bloed heeft laten testen, anders is het natuurlijk onzin om dat te zeggen"
"jcutter123 zei: Moker zei: ik vind het ook zeker niet vervelend, dromen zijn beter dan de meeste films die er tegenwoordig op zijn Klik om te vergroten... Ik baal altijd ontzettend als ik weer wakker ben na stevig gedroomd te hebben.. Klik om te vergroten... ik ben nu een maand gestopt met blowen en droom nog steeds bijna iedere dag als ik wakker word na een droom kijk ik op mijn wekker, val ik weer in slaap en kom ik vanzelf weer in dezelfde droom terecht Dat valt me echt op en na een tijdje heb ik zoiets van het is al bijna middag dus ik ga er maar eens uit.. anders kan ik gewoon door dromen"
"Wat ben je af en toe ook een mongool he Gelukkig hebben je ouders je het huis niet uit geschopt.. Volgende keer maar weer een beetje normaal doen he en niet zo veel dingen combineren"
"woow, gaat dat wel goed? Er rijd daar een bus... (midden in het bos)"
"Dj obscurity - DNA killer"
"Je moet je buikspieren ontspannen! Werkt echt.. bij mij en mijn vrienden iig."
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Een bats! Bonker.. Toch hannus?"