#1
Carlitos zei:Ikzelf zou het nooit doen.
Heel af en toe onder invloed van pep als het genoodzaakt is.
Maar ik snap wel waarom sommige het toch doen.
Een oude collega van me heeft best wel alcoholgewenning opgebouwd in zijn leventje.
Na een biertje of 10 rijd ie nog steeds hetzelfde.
Ik heb hem er daarna op geattendeerd dat je in theorie dronken bent maar in praktijk dus niet.
Klopt helemaal. Ik reed na een halve liter wodka beter dan 1 dag zonder druppel, dan kon ik door het trillen niet meer sturen of schakelen
2x door een alc controle geglipt, waarvan er 1 om 8:00 in de ochtend op een doordeweekse dag (ging om een test voor afnemen van zweet ivm cannabis, maar er moest ook worden geblazen). Had de kop van die agent wel eens willen zien als ik moest blazen om 8:00
Die tijden zijn voorbij gelukkig, drink nu niks meer en ben zo blij dat ik nooit een ongeluk heb gehad of iemand in de kreukels heb gereden in die periode.
@Flameon, hier in de randstad zijn heel erg veel alc controles. Zeker in Rdam, Adam en Den Haag is de kans zeer groot dat je s'avonds in een fuik rijdt, weekend of niet.