Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, Mijn favo biertje is de Duvel echt wel hoor, gewoon super lekker !! Ik heb ook al Leffe blond (ook lekker), bruin, Keizer Karel, en nog zo een paar bierkes gedronken maar kk blijf toch bij mijn keuze. Duvelke Rulez"
"Ik was toen bijna 18, het was op mijn 18 - jarige fuif en mijn ma en broer stonden blijkbaar naast me"
"Ikke nu spa en THC"
"Berekenen ?!?? Ikke rook zo'n 50 gr per maand op = 250 Euro"