Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
206 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
CARLSBERG :hearteyes:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
TimKGB zei:
geen grolsch :cry: en geen hertog jan :( jupiler is ok! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Val dood.
Klik om te vergroten...

:cry: :( *valt dood*
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje! :beer:
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim? :beer:

Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan! :wave:
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Djodjo zei:
*Laat hem weer herrijzen uit de dood* Anders kunnen we niet meer samen naar een feestje! :beer:
Wat zullen we vandaag voor een biertje nemen Tim? :beer:

Jij mag kiezen, ik pas me volledig aan! :wave:
(Zie je nou wel, vrouwen hoeven niet altijd hun zin te hebben! :P )
Klik om te vergroten...

w000t! :mrgreen: :sunglasses: ik leef weer :mrgreen: :wave:

Ik drink eigenlijk altijd bavaria :) :smoke: maar als je dit niet lust halen we effe samen een jupiler :stoned:

Party time :) :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frisko zei:
Carslberg--->probably the best beer in the world :hearteyes: :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...

zoals dit?

T
TranskeiRooibaartLid
01-01-2024, 00:00
#7
Orval!!
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#8
misschien een beetje corny maare vind amstel en heineken het lekkerst, wiekse is ook wel okeej :beer:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb eigenlijk een paar bieren, niet echt 1 :

-Palm
-Duvel
-Alfa
-Krieck (eigenlijk alle :beer:)
-CORONA :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
k
karenLid
01-01-2024, 00:00
#11
bavaria !!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hersenspinsel zei:
Ik kan er met de pet niet bij, hoe mensen in godsnaam heiniken en amstel lekker kunnen vinden, dat is gewoon nasty :openmouth:
Volgens mij hebben die mensen gewoon nooit iets anders gedronken
Klik om te vergroten...

haha ik noem het echt paarden pis .... zo ranzig al dat hollandse pils.

Bier is geen pils.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeker wel Hertog Jan!
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
in een kroeg het liefst heineken, amstel of dommelsch.
in een club of op et terras liever corona
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Stella artois, blonde leffe. Eerste als zuipbier/dorstlessend, tweede als smaakbier.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik persoonlijk vind de Ierse bieren het lekkerst, zoals:

Guiness
Murphy's
Strongbow
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
CARLSBERG :hearteyes:
Klik om te vergroten...

² :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zolang het geen 20cent-pils is, vindt ik het allemaal wel te haggelen. Grolsch, Carlsberg of een



gaan er wel wat beter in dan de rest van de a-categorie.

PROOST!

P.S. van Bavaria ga ik écht flink over m'n gier, jakkie bah!
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
karen zei:
bavaria !!!
Klik om te vergroten...
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
desperados

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."