Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fles met 2 rietjes? zo doe ik het ook altijd"
"morgen(vandaag dus) ga ik denk ik voor de 1e keer salvia proberen, lijkt me wel een leuke ervaring, ik ben niet alleen. me maat doet ook nog mee, of hij zit er iig bij. heeeeeel misschien maak ik er wel een tripverslagje van(als ik zin heb) greets"
"nouja, vandaag 5x extract gerookt, helemaal nik svan gemerkt..... volgende keer 20x halen."
"De Hardheid, echte onvervalste nederska.... goeie teksten met een lekker stuiterdeuntje erachter"
"ga ik zeker ook doen, woon dicht bij de duinen, dicht bij een bos, en dicht bei wilanden, dus dat zal geen probleem worde, emmer meenemen :P"
"Hi guys ben hier al een tijdje niet meer geweest, en kan zelfs niet meer op mn goeie account komen, alleen deze hele oude nog.(nieuwere is Dirtbag). maargoed, gezellig om hier weer eens te zijn. Ik heb een beetje hulp nodig, ik heb sinds kort een paar plantjes die ik buiten heb staan en dat ging allemaal prima, totdat die verdomde wind zich ermee ging bemoeien. ik zie nu aan mn grotere planten dat de bladeren langs de randen helemaal verdord zijn en ook in t midden van t blad zitten verdorde stukken. Wat is slim om hiermee te doen? verdorde bladeren eraf knippen? gewoon laten staan en komt t wel goed? Help pl0x. ik kan evt fotos maken als dat het makkelijker maakt. Groetjes, Dirtbag"
"nouja, de planten waren helemaal mooi groen en alles, toen heeft het hard gewaaid, en dat doet het nogsteeds en ik merkte vanochtend dat ze er niet meer zo gezond uitzien. alhoewel de jonge blaadjes nog wel gewoon groen zijn. wat voor info wil je nog meer hebben? dit is mijn eerste kweek"
"ik heb er een gifje van gemaakt vanwege het formaat, maar het is nog goed te zien. zoals je ziet is die ook niet mooi symmetrisch meer wat die eerst wel was."
"Ellesdee zei: buzzy zei: topmanockie zei: Wiet Thee gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...) Klik om te vergroten... en hoeveel wietjes doe je er on geveer in ?? Klik om te vergroten... Waarom een klontje boter in het water ? Klik om te vergroten... omdat de werkzame stof van wiet (THC) zich aan vet en zuren hecht... Klik om te vergroten... lijkt me dan lekkerder om er een citroen in fijn te knijpen...."
"ik wilde geen nieuw topic maken voor iets wat waarschijnlijk toch een domme vraag is. ik heb hier keeltabletten met 2 stoffen in de samenstelling die wel enige werking zouden moeten hebben: Lidocainehydrochloride(1,0 mg), en propylhydroxylbenzoaat(1.8 mg). ik heb geen verstand van spullen als benzos maar kan je hier wat mee?"