Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kuttouristen en kutoverheid, verbieden allebei en het verbod op ..... alles verbieden, we komen er wel!"
"popcorn maakt meer kapot dan je lief is."
"misschien is dit in noord afrika wel traditie en weten ze niet beter. gekke tradities btw"
"volgens mij heeft het ook niks te maken meer met drugsbestrijding, maar meer met de indekpolitiek t.a.v. het buitenland. laffe (christen) honden zijn het!"
"Morgen wordt alles beter... en duurder"
"erwin krol zei: eigen schuld dikke bult, en die toeristen verpesten ons drugsbeleid met hun stommiteiten. Klik om te vergroten... idd, verkoop van paddo's aan toeristen verbieden misschien?"
"ACAB in dit geval weer eens"
"misschien moeten we eens met het hele DF een politiebureau bestormen en alle agenten volproppen met speed, ghb, pillen enz. alternatief voor het voorkomen van een intollerante poliestaat en de war on drugs."
"DreamWeaver zei: boterkoek17 zei: misschien moeten we eens met het hele DF een politiebureau bestormen en alle agenten volproppen met speed, ghb, pillen enz. alternatief voor het voorkomen van een intollerante poliestaat en de war on drugs. Klik om te vergroten... Je pakt de verkeerde macht aan, waarde vrind. Beter bestormen we degenen die de wetten aan kunnen passen, niet degenen die ze uitvoeren. We gaan naar Den Haag ! Klik om te vergroten... je hebt gelijk, alleen het reageert zo lekker af!"
"Rammstein, van de buurman"