Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nee dat is niet zo vreemd, maar ik ken mensen op de anti-psychotica die wel wat merken van paddestoelen. En toen ik de abilify nog niet slikte merkte ik er ook niks van."
"ik slik een nieuw antipsychoticum, abilify. Van paddestoelen merk ik helemaal niets. LSD heb ik nooit gehad.Ik denk dat ik door de medicijnen niet kan trippen of ik heb geen aanleg om dingen te zien die niet stroken met de realiteit, zoals in een trip. Ik slik abilify omdat ik gediagnosticeerd ben als schizofreen. antipsychotica zijn de grootste troep die er is en ik raad recreatief gebruik sterk af."
"shabu(methamfetamine) is een groene of rode pil uit japan. Het is een soort superspeed en wordt gerookt (chasing the dragon) op folie. Hier doet het me aan denken."
"[youtube]ten<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ppluA-_EkQM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ppluA-_EkQM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> holt[/youtube]"
"wat een flauwekul dat kwekers met zaad zouden werken, iedereen die ik ken werkt met stekken en de coffeeshops verzinnen inderdaad zelf maar een naam."
"hoi ik heb 16 jaar dagelijks geblowd en ik ben nu een paar maanden gestopt. Het viel me wel mee. Ik ben tegelijk met mijn vriendin gestopt, die was 2 weken naar de Brijder geweest en dat ging ook goed. Ik droomde er in het begin wel over.suc6"
"Al sla je me dood. Durban poison heeft wel een goede reputatie."
"http://www.ekudos.nl/artikel/32026/de_p ... _de_wereld"
"GHB wordt gemaakt van GBL en gootsteenontstopper. GBL wordt op internet aangeboden als inktverwijderaar. Ik heb het nooit gezien in de winkel. GBL heeft ongeveer dezelfde werking als GHB. Het smaakt chemisch en je hebt snel een overdosis."
"ik neem altijd 2 milliliter als slaapmiddel.Je kunt het best beginnen met een halve tot 1 milliliter, verdund met drinken. Je kunt snel overdoseren. Ik gebruik altijd een doseer spuitje"