Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga met een paar vrienden voor de eerste keer wiet doen, we hebben dus amnesia gekocht(blijkbaar nen hele straffe wiet) en van den eerste keer al direct uit nen bong. Gaat da niet té sterk aankome, we zijn 15-16, ik weeg maar 52 kilo..."
"shokora zei: Amnesia haze is behoorlijk ernstige wiet ja, ik zou met weinig beginnen anders loop je straks 2 uur lang zo paranoide als een gek door de kamer. Klik om te vergroten... ok bedankt voor de reacties want khad toch wel wa schrik om nen badtrip te krijge ma kzal dus nen kleinen hit neme en dan zien wa et geeft"
"mattskovic zei: aan je typpe te zien ben je dus zoals ik een belg , en zoals de meeste belgen wel weten is dat veel dealers zeggen dat ze amnesia verkopen maar eigenlijk de goedkoopste rommel aan e verpatsen. ( dit is niet bij elke straat dealer natuurlijk er zijn er ook eerlijke die de echte amnesia verkope ) maar in iedergeval amnesia of niet laat het je smaken greetz mattsi Klik om te vergroten... ja das waar kheb zelf al gehoord dat er een dealer hier bij ons zit die oregano in z'n wiet mengt om er meer aan te verdienen . Maar dit is een kennis die ons dus geen smoeskes zal verkopen. En eigenlijk ook geen dealer gewoon iemand die iets meer dan gewoonlijk aankoopt bij z'n supplier"
"wel het is er dus van gekome wel met space haze ipv amnesia haze blijkbaar ng straffer en het was dus 1 teleurstelling . met 3 man hebben we 1.5 gram opgerookt in een puurpijpje(geen bong lang verhaal) en we voelden dus compleet NIETS. echt NIETS. hoe kan zoiets, ik kan er echt ni bij hoe da kan"
"wel kheb geen foto mr de wiet lijkt echt op deze foto: http://forum.grasscity.com/photopost/da ... N08501.JPG volgende keer gaan we is andere wiet kopen en ja twas voor iedereen de eerste keer en ik denk dat we het wel goed hebben gerookt zal de volgende keer wat dieper inademe als we maar IETS voelen en bong zijn we kwijt dus het wordt een joint of terug zo'n pijpje"
"Jupiler Tauro!"