Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
207 weergaven
18-5-2026
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stella Artois. :beer: Leuven. :beer:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog altijd Palm :) :hearteyes:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat een lekker ding is die Gordon toch, met dat hoogpolige tapijt op z'n kop geplakt.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
zommes zei:
Kom je bijna nergens tegen, want hier in Arnhem hebben we wel een biercafé waar ze die bieren verkopen.

Maar goed dat jullie me eraan herrinneren, Tjechisch bier is inderdaad ook erg goed. Het is dan ook daar uitgevonden. In Tjechie en Duitsland zijn brouwers ook verplicht om alleen de drie basisbestandsdelen van bier te gebruiken: water, mout en hop. Daarom krijg je niet van die afthanse nasmaken zoals bij sommig Nederlands en bijna al het Belgische bier.

In Tjechie krijgen de meeste kinderen vanaf de basisschool al halve liters mee naar school, gewoon omdat het gezond is.
Klik om te vergroten...

Is dat cafe het Moortgat?
T
TientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja,

Mijn favo biertje is de Duvel :hearteyes: echt wel hoor, gewoon super lekker !!

Ik heb ook al Leffe blond (ook lekker), bruin, Keizer Karel, en nog zo een paar bierkes gedronken maar kk blijf toch bij mijn keuze.

Duvelke :smilingimp: Rulez
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
minn zei:
Is dat cafe het Moortgat?
Klik om te vergroten...

Jij gaat door voor het 2de biertje.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
minn zei:
Is dat cafe het Moortgat?
Klik om te vergroten...

Jij gaat door voor het 2de biertje.
Klik om te vergroten...

Jihoeeee :beer:
laatst nog met m'n vaders verjaardag een Palm gedronken :grin:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#8
hoor ik dan niemand zeggen :

WARSTEINER !!! Zeker de lekkerste uit de tap (doorgaans dan wat er hier in de buurt in de kroegen wordt getapt
Hertog jan is uit fles het lekkerste
Uit blik vind ik eigenlijk bijna niets lekker houd er niet zo van uit blik en dan al helemaal niet die goedkope halve liters
Verder:
Westmalle Trippel, echte genieter
Leffe uit de tap is ook lekker (dubbel :) )
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Paulaner is ook erg lekker.... ( is Duits bier) :beer:
D
Dirkjan!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hertog Jan/Dommelsch/Carslberg

speciaal bier:
La Choufe
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
:beer:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
needlefreak zei:
Gewoon bier: Jupiler
Zwaarder bier: Westmalle tripel (trapist)
:beer:
Klik om te vergroten...

Een echte Belg si. :beer: :mrgreen:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
lindemans is heeerlijk :grin:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#14
westmalle dubbel/trippel
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.

Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.

http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hertog Jan :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
een lauw (merk nvt) biertje op de zondagmorgen, die al open stond van de avond ervoor! :beer:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatste tijd drink ik veel goedkoop duits bier van de lidl.
0.38 eurocent voor 1 halve liter bier. Maar jupiler blijft het lekkerst.
Ook westmalle tripel (blond niet bruin), duvels, gordon, etc :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#19
Warsteiner voor gewon bier. Leffe dubbel/Grimbergen dubbel als het wat kouder begint te worden, leffe tripple/blond en hertog Jan voor op het terras :)
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hertog Jan :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."