#1
1. Jupiler
2. Palm
3. Franziskaner
In de cafe pak ik gewoon Hertog Jan of Heineken.
2. Palm
3. Franziskaner
In de cafe pak ik gewoon Hertog Jan of Heineken.
SpacingBen zei:Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
Ik deel je mening
behalve dan: Best Bier (naam zegt het al) en Hollandia :P
Favo bier: Palm
Witbier: Wieckse witte (hoe schrijf je dat? :P)
Intoxicated zei:SpacingBen zei:Play_bunny zei:Limburgs en Belgisch bier. Nederlandse bier is niet te drinken, vind ik
Ik deel je mening
behalve dan: Best Bier (naam zegt het al) en Hollandia :P
Favo bier: Palm
Witbier: Wieckse witte (hoe schrijf je dat? :P)
Wieckse witte is volgens mij ook nederlands bier...
Osi` zei:Nederlands bier wil ik niet eens drinkenHeb al veel belgen horen zeggen dat het rioolwater of afwaswater is, dat het zo smaakt.

trippykees zei:heineken![]()
trippykees zei:heineken![]()
Lana zei:Die zwerversblikken doen het ook best goed hoor. Best te doen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."