Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yo Fat cat je hebt het mis, en zo geweldig als apotheker ben je nu ook weer niet. Waar vind je hier trouwens ooit eens een admin? Ik wil nog steeds mijn account hieruit."
"K, blijkbaar is de reputatie van flunitrazepam nog steeds de mythe die ze altijd geweest is. Door enkele artikels over deze pillen geschreven door meestal sensatiebeluste journalisten. (srry no more source) Hebben ze een status verkregen die ze niet waard zijn. Toegegeven het is link spul, maar de werking ervan verschilt niet zo veel van andere slaapmiddelen. Het enige verschil is dat je veel sneller het contra effect hebt bij inname van grote hoeveelheden, 5 tot 15 tab’s van 1 mg. En dan ja is het een geweldige rush “waarschijnlijk” maar daar herinner je dan toch niets meer van. Enkel schuldgevoel en 3 dagen sufheid. Als je al geen geweldige troep maakt van je huis/slaapkamer. Even zeer gevaarlijk zijn Mogadon en Halcion, hebben in hun tijd ook een hype gecreëerd waarvan je zou gaan denken, DAT is wat ik moet gedaan hebben….. De ultieme kick. Wel vergeet het maar, is best wel lekker, maar weegt zeker niet op tegen het beestje dat ze planten in je hoofd. Bijna zonder fout blijft het met dat spul niet bij 1 keer. Zijn niet alleen geestelijk erg verslavend, maar ook lichamelijk bij voortgezet gebruik. Mijn ervaring is in ieder geval dat het zijn geld zeker niet waard is. Maar hey mij moet je niet geloven probeer het gerust eens zelf."
"En dan weten dat die docu al op dit forum stond 14 dagen geleden. Werd echter niet begrepen . Te moeilijk."
"^ Ah kunnen iets regelen dat je een bakje opstuurd ? j/k"
"wil ik nu is spiritueel trippen, mijn eigen geest verkennen en antwoorden zoeken op vragen die heel persoonlijk zijn. Klik om te vergroten... yeah, back to flower power! Dat kan héél sterk werken dan. Maar naar mijn gevoel doe je dat beter alleen. Is tegen alle ongeschreven (hoewel hier geschreven wss) in, maar in mijn periode heb ik echte inzichten gekregen. Niet alleen over mezelf, dat was toen het laatste waar ik aan wou denken. Maar vooral hoe mensen in elkaar zitten, bepaalde karaktereigenschappen herkennen enz.... Over mijn eigen doen en laten nadenken of je mee laten voeren zou fantastisch kunnen zijn. Maar je kan ook dingen onder ogen zien die je normaal verdringd. En om dan net alleen te zijn zou ik daarmee nog een paar keer veiig aandoen."
"BUMP Mja, zal er vanaf hangen of je verslavingsgevoelig bent net voor die stof. Ik weet bij alcoholisten is het inderdaad zo dat als je gaat kijken over meerdere generaties van drinkers binnen één familie de laatste generatie gewoon minder receptoren in de hersenen hebben voor genot door alcohol. (genetische aanleg dus) Een tweede heel belangrijke factor zou omgevingsvariabelen zijn. Maar bij beide theorieën kun je jezelf bedenkingen maken. Iedereen zal wel iemand kennen met verslaafde ouders en opgegroeid in een drugmilieu, en toch zelf geen problematisch gebruik of helemaal geen drugs gebruiken. Of dat zijn dan de uitzonderingen of het is gewoon samenloop van… dus puur toeval. Ikzelf geloof niet in toeval of lot, denk eerder dat de mens in het algemeen een agressieve soort is. Waardoor we onszelf vernietigen, de Eén met dope de ander met sex, gokken, adrenalinejunks en ga zo maar door. Komt erop neer dat als je de aanleg hebt om abnormaal sterk te reageren op een bepaalde werking je heel snel verknocht bent eraan. In dit geval C. De eerste 2 worden gezien als feit, de rest is mijn mening."
"@ doodkapje Wat denk je dan? Dat het zuiver het product en zijn samenstelling is dat het juist zo verslavend maakt? Het is wel een feit dat je bijna overal ter wereld een kop koffie kan bestellen, of een pak marlboro kan kopen. Wat bedoel je precies?"
"Het kan ja, maar dan ben je de uitzondering die de regel bevestigd. Neusschot perforatie door drugs is meer een mythe dan dat het in de praktijk voorkomt. Is meer iets dat onder de mensen opgeklopt word dan dat er bekende gevallen zijn. Mensen met een zwaar aangetast neusbeen hebben dit dikwijls te danken aan een allergie. Dus veel meer kans van niet dan wel. BEN GEEN DOKTER ! Het bloed is normaal wanneer je regelmatig snuift. Zolang het enkel maar klontertjes zijn bij de snot, smakelijk iedereen, en je neus niet blijft bloeden. Geen zorgen is niks abnormaal. http://www.medischhandboek.nl/images/proefhoofdstuk.pdf"
"@xcrement Al eens mee naar een dokter geweest?"
"Lana zei: Jammer dat je in Belgie woont, anders had je je pep een keer kunnen laten testen. Misschien ligt het aan het versnijmiddel waar je niet tegen kunt. Ik had een keer coke die schoongemaakt was met benzeen en heel die lucht en smaak hing er nog aan. Mijn kop barstte ook uit elkaar toen ik ervan snoof. Terwijl de rest lekker door snoof. Normaal ga ik altijd langs m´n eigen dealer waar ik nooit voor vervelende verrassingen kom te staan, maar die dag ging ik een keertje vreemd :P Was mijn straf denk Misschien net zoals Dline al zegt, koop eens andere pep. Andere dealer zoeken dan. Klik om te vergroten... Serieus zeker dat het coke was? Moet je dat niet met ether doen de laatste stap? en wassen met ammoniak,? Of is dat een fabeltje? Iemand enig idee of het recept liggen?"