Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ExceptionalInsight zei: SneeuwWitje zei: Het is je geld niet waard Klik om te vergroten... Voor dat geld kan je zo veel harder uit je plaat gaan >.< Klik om te vergroten... idd, ik zou van dat geld een dikke zak wiet halen nooit aan coke beginnen is het beste, je kan in je leven altijd in periodes terecht komen waar je verslaafd word (als je je kut voelt omdat het uit is met je vriendin bv)."
"ik heb het niet, maar ik ben 15 jaar en ik blow nog maar een paar maandjes, wel logisch dat ik het nog niet heb :P"
"IK rook zelf geen tabak, daarom draai ik met maboro light, lekker licht"
"lot zei: Tommetjah zei: IK rook zelf geen tabak, daarom draai ik met maboro light, lekker licht Klik om te vergroten... :P valt wel mee hoor.. even slecht voor je longen ookal staat er light op Klik om te vergroten... Ik rook geen light omdat ik aan m'n gezondheid wil denken... Zwaarder spul vind ik minder lekker vaak, vrienden die niet roken denken hier hetzelfde over"
"Psychedelic_Fairytale zei: bedankt voor al jullie tips... maar ondertussen is men keel al weer in orde en ben ik trug lekker jointjes aant roken ... Klik om te vergroten... Hehe, roken is toch het beste he... En anders zou je waterpijp kunnen roken, dat belast je keel toch niet zo erg?"
"ik blow alleen ben begonnen met blowen, toen ging ik ook roken op momenten dat ik niet kon blowen, daar ben ik gelukkig mee gestopt"
"leer met vloei + tip draaien, dan geniet je veel meer van je blowtje korte vloetjes zijn kort, je gooit sowieso altijd wiet weg, omdat je dat niet kan roken."
"Ik ben nog geen 18, dus ik laat het door vrienden halen ofzo, meestal 7 gram voor €24,- Met vrienden doe ik daar een week mee, elke dag een jointje vóór school, in de pause en ná school"
"als ik meer dan 10 euro nodig heb ga ik naar de coffeeshop in de stad, daar ken ik mensen die kunnen halen ( ben nog geen 18 ). als ik een 5je nodig heb dan ga ik hier voor coffeeshop roomana staan en vraag ik aan mensen die voorbij komen of ze naar de coffeeshop gaan ^^"
"Bob marley - Stir it up"