Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste bier

Beste bier

680 antwoorden
224 weergaven
18-5-2026
g
getitd0n3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste dat ik ooit gedronken heb, Westvleteren Trapist.
Is haast niet te krijgen. Ooit lang gelegen gedronken tijdens een bezinningstocht.
Christelijke school geweest vroeger, we moesten 100 km op 3 dagen afleggen. De beloning op dag 3. Een trappist van 12°. Is nu niet echt het bier om je lamp mee uit te drinken.
Maar als je geduld hebt en een volle tank zeker eens proberen.

Wel eerst effe bellen, naar de biertelefoon. Ze bottelen er maar een bepaald aantal flesjes van.

http://www.sintsixtus.be/nl/index2.html
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hertog Jan :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
een lauw (merk nvt) biertje op de zondagmorgen, die al open stond van de avond ervoor! :beer:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatste tijd drink ik veel goedkoop duits bier van de lidl.
0.38 eurocent voor 1 halve liter bier. Maar jupiler blijft het lekkerst.
Ook westmalle tripel (blond niet bruin), duvels, gordon, etc :hearteyes:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Warsteiner voor gewon bier. Leffe dubbel/Grimbergen dubbel als het wat kouder begint te worden, leffe tripple/blond en hertog Jan voor op het terras :)
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#6
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner








99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)


:mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
PePhenkie___// zei:
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?

Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet :)
P
PePhenkie___//Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
PePhenkie___// zei:
:beer:

1. heineken (als feestbier en dan bedoel ik wel flesje niet water)
2. leffe tripple
3. abdij bier uit belgie weet toch klooster bier
4. hertog jan/brand
5. warsteiner

99999999. amstel (echt wie drinkt zoiets)

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Heiniken sponsort iets waar jij voor bent en amstel iets waar jij tegen bent ofzo ?

Zoveel verschil zit er in die 2 helemaal niet. Allebei van die gemiddelde standaard biertjes. Hoopjes mensen zullen ze niet uit elkaar kunnen houden in een blinde test. Misschien jij ook niet :)
Klik om te vergroten...


dude ten eerste spel je heinEken verkeerd :openmouth: maar ik kan heineken en amstel wel degelijk uit elkaar houden we hebben hier (yn Fryslân) onderling deze zelfde discussie al eens gehad en toen wist ik het verschil en zoveel verschil zit er ook niet in is ook dikke bs het zijn 2 totaal verschillende recepten

ook is het zo dat amstel eerst goedkoop bier was net als schutters bier maar na overname van heineken is het in een prijs lift geraakt ivm winsten ed je weet toch kapitalisme. :beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hertog-Jan
Jupiler
Kwak
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Serenity zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

correct, maar ik wil ook nog even toevoegen: Palm en Guiness

(had ik ook al een keertje eerder gepost geloof ik, maar ik verveel me :) )
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
jongens, wanneer aanvaarden jullie het nou. Hertog Jan is en blijft gewoon het lekkerste en beste bier :beer:
m
m+Lid
01-01-2024, 00:00
#13
manmanman.. Nederlanders zeker? :rolleyes:
Grolsch en heineken, waar halen ze't. :mrgreen:
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eier zei:
Eier zei:
Eier zei:
Hertog Jan. Mijn mening is feit.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Hier wordt Jupiler aan toegevoegd.
Klik om te vergroten...
Hertog Jan en Jupiler dus. En Grolsch. Nogmaals, mijn mening is feit.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn stem gaat naar Hertog Jan.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Worstenjongen

Komt wel.

Mijn favo bier is duits bier, ben de naam vergeten, zal zo even in de koelkast kijken hoe het heet :grin:
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#17
zolang ik er maar dronken van wordt :grin: :beer:

oh oh wat ben ik toch n alcoholist :P
C
ChronixLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jupiler en Duvel
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dommelsch toch wel. Niet dat het me veel uitmaakt. Na 5 glazen proeven ze toch allemaal hetzelfde :wink:
p
pornokoningLid
01-01-2024, 00:00
#20
Crusher zei:
Heineken en als er geen meer is doe ik het wel met andere zoals amstel :beer:
Klik om te vergroten...

das apart.. meestel houden mensen of van heineken of van amstel.. maar niet vaak van allebij :mrgreen:

denk vanwege groot smaak verschil, zelf moet ik niks van heineken hebben.. liever een brand'je ofzo :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...35
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."