Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ook 23e! ben herkenbaar aan: sta naast everio"
"gister was echt chill luna was goed bezig."
"vriend van me zijn kaak was vergroeid door spiermassa, doordat ie zoveel kauwde (hij kauwde blijkbaar alleen aan de rechterkant). tandarts zei dat ie wist dat ut wel us bij drugspatienten voorkwam, maar hij vertelde dat ie niet wist hoe ut bij hem kon.. heheh"
"1 ding moet ik hem nageven.. ze zijn hendig lekker in de vs"
"ik geloof echt niet dat ie gestorven is door vrijwillige inname van mdma!!! zeker al niet doordat ie idd in bad lag. tis gewoon heel lastig, maar vooral heel onlogisch dat een een advocaat, een slimme volwassen vent per ongeluk zelfmoord pleegt... kut overheid"
"zo weer vertrekken"
"supermode - tell me why"
"red bull"
"Ivoos zei: azgaza zei: En mijn oma heeft tripmiddelen na de jaren 60-70 een beetje laten liggen Klik om te vergroten... zalig hippy oma anyway, met mn vader trippen zou ik NOOIT zien zitten Klik om te vergroten... ik ook niet gek damn"
"timeout was toppie uitsmijters hadden ook nog dikke klappen gekregen"